تولید عصاره اوراتیکا در شرکت فناور دانش بنیان

مدیر عامل شرکت دارویی گیاهی گفت: عصاره گیاهی اوراتیکا در این شرکت فناور دانش بنیان تولید و خاصیت ضد درد عضلانی دارد.

وحیدگرجی مدیر عامل شرکت دارویی گیاهی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، با اشاره به بهره گیری گسترده از اصول پایدار باغداری اظهار داشت : کشورمان از نظر کشاورزی گیاهی از پتانسیل بالایی برخوردار است و این سبب شده تا این شرکت به رشد و تولسید گبیاهان دارویی روی بیاورد.

مدیرعامل این شرکت فناوری یاد آور شد: اجرا و نظارت دقيق بر مراحل کشت و بهبود مداوم آن با توجه به ويژگی‌های منحصر به فرد گياهان دارويی، دستاوردهای اين شرکت حاصل طراحی و اجرای فرايند استخراج، و دستيابی به فرمولاسيون ويژه برای به حداکثر رساندن پايداری، جذب و اثربخشی مواد موثره گياهی است.

گرجی در خصوص کشت برخی از عصاره های گیاهی گفت: کشت عصاره‌های گياهی محلول در آب برای نخستين بار در جهان دراین شرکت انجام و اثربخشی چندين داروی گياهی با استفاده فرمولاسيون انحصاری به شکلی چشم‍گير بهبود يافته است.

مدیر عامل شرکت دارویی گیاهی عنوان کرد: اسانس‌های گیاهی ، روغن های گیاهی ، عصاره های آبی ، عصاره های اتانولی ، عصاره های خشک ، عصاره های روغنی ، عصاره های گلایکولی ، عصاره های گلیسیرینه و النورزین ها از دیگر محصولات این شرکت در حوزه مواد دارویی است.

وی در پایان گفت: اوراتیکا تازه ترین محصول این شرکت دانش بنیان است که سبب تسکین درد و کوچک شدن سنگ کلیه می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار