افزایش ظرفیت غرفه دوخت چادر رایگان/ درخواست مردم برای افزایش ساعت کار بخش عفاف و حجاب

افزایش ظرفیت غرفه دوخت چادر رایگان و درخواست مردم برای افزایش ساعت کار بخش عفاف و حجاب از اتفاقات نمایشگاه قرآن است.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  مسئولان اجرایی بخش عفاف و حجاب در پی استقبال بی نظیر مردم از غرفه دوخت رایگان چادر و طرح ارتقای کیفیت چادرهای نماز مساجد و اماکن متبرکه ظرفیت اجرایی این دوغرفه را افزایش دادند.
 
طرح دوخت رایگان چادر که با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تسهیل دوخت چادر مشکی برای مخاطبان از روز ابتدایی نمایشگاه فعالیت خود را آغاز نموده بود بعلت استقبال بی نظیر مردم با افزایش تعداد خیاطان و دستگاه های دوزندگی برای رفاه حال بیشتر مخاطبان با رعایت اولویت دوخت برای کسانی که پارچه چادر مشکی خود را از بخش عفاف و حجاب بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهیه کرده باشند به فعالیت خود ادامه می دهد.
 
همچنین بر اساس این گزارش طرح ملی ارتقای کیفیت چادرهای نماز مساجد و اماکن متبرکه که با هدف احیاء نماد ملی و دینی مورد استفاده نمازگزاران و ارتقاء کیفیت اقلام و ملزومات مورد استفاده در نماز با توجه به محصول ایرانی در قالب انجام فرآیند تولید یک محصول ساخت داخلی اعم از «نخ، پارچه، طراحی و تولید»در نمایشگاه رونمایی گردیده بود بعلت استقبال و تقاضای بیش از اندازه مخاطبان ظرفیت پذیرش و پاسخگویی خود را افزایش داده است.
 
درخواست مردم برای افزایش ساعت کار بخش عفاف و حجاب  
هرچه به روزهای پایانی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قران کریم پیش می رویم با استقبال بیشتر و افزون تر مردم برای بازدید و تهیه محصولات عفاف و حجاب مورد نیاز خود با توجه به گستردگی،تنوع،کیفیت و مقرون به صرفه بودن هزبنه خرید برای علاقمندان هستیم.

در این روزهای پایانی گستردگی استقبال از بخش عفاف و حجاب به حدی است که رفت و آمد در سالن ها و راهروهای این بخش به کندی صورت می پذیرد

این در حالی است که ساعت پذیرش علاقمندان از ساعت 18 تا 23:30 می باشد و بسیاری از مردم روزه دار پس از ساعت صرف اقطار به نمایشگاه می آیند که همین امر وقت کمی را برای ایشان بجهت بازدید و تهیه ملزومات فراهم می سازد.

استقبال روزهای اخیر مردم بحدی بوده است که مراجعات بسیاری به ستاد بخش عفاف و حجاب برای افزایش ساعت کاری این بخش از مسوولان اجرایی خواستار شده اند.

بر همین اساس و براساس تصمیم مسوولان اجرایی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از یکشنبه 6 تیرماه درب های مصلی امام خمینی«ره» از   ساعت 17  به روی عموم مردم گشوده می شود.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ٢٤ خرداد تا ٨ تیر مصادف با ٧ تا ٢٢ ماه رمضان به مدت ١٦ روز در مصلی تهران برگزار می شود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.