سی روز با خدا(20)؛

بیستم ماه رمضان: روز سؤال پرسیدن درباره شبهات دینی

در هر روز از ماه مبارک رمضان برای شما یک پیشنهاد متفاوت داریم تا به سادگی و بدون زحمت و صرف هزینه کارهای خیر و خداپسندانه انجام بدهید.

سلام. روزتون بخیر و طاعات و عباداتتون قبول. ما یعنی حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان تصمیم گرفتیم تا در ماه رمضان یه تقویم معنوی درست کنیم و هر روز با هم یه کار خوب انجام بدیم. همیشه برای انجام کار خیر و پسندیده لازم نیست تا پول خرج کنیم یا کلی به خودمون زحمت بدیم. خیلی از وقت‌ها توجه به مسائل کوچک هم میتونه کلی اثربخش باشه و یک‌جا برامون ثواب اخروی و دنیوی داشته باشه. در ماه میهمانی خدا با ما همراه باشین.

روز بیستم: همه ما سؤالاتی درباره دین و مذهب داریم که ذهنمون رو درگیر کرده، اما همیشه مراجعه به یک کارشناس دینی و پرسیدن این شبهات رو پشت گوش می اندازیم. امروز وقت خوبیه تا با جستجو در اینترنت یا مراجعه به روحانیون سؤالاتمون رو در زمینه احکام و عقاید از اونها بپرسیم. برای اینکار می تونید به خیمه های معرفت که در امامزاده های شاخص هر شهر برپا شده هم مراجعه کنید.

پیامبر خدا صلى‏ الله ‏علیه و ‏آله و سلّم فرمود: دانش گنجینه‏ هایى است و کلیدهاى آن پرسش است؛ پس، خدایتان رحمت کند، بپرسید، که با این کار چهار نفر اجر مى‏‌یابند : پرسشگر ، پاسخگو، شنونده و دوستدار آنان. (تحف العقول : ۴۱ منتخب میزان الحکمة : ۲۶۰ )





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار