کرمان؛

تخریب ساخت و ساز غیر مجاز

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جیرفت ازتخریب دو واحد ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه ساردوئیه این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی سالاری با اشاره به قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی گفت: هرگونه تغییر کاربری غیر مجاز و بدون اخذ مجوز جرم محسوب میشود.

وی افزود:در صورت مشاهده هرگونه تخلفی ازجمله ایجاد بنا، برداشتن یا افزایش شن و ماسه و سایر اقداماتی که با تشخیص وزارت جهاد کشاورزی تغییر کاربری به شمار میرود، مأموران جهاد کشاورزی محل مکلف هستند، نسبت به توقف عملیات اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد : به استناد قانون 10و در راستای انجام وظایف مأموران این ارگان برای اجرای احکام صادره از سوی مراجع قضایی به این منطقه رفته و دو واحد که اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز کرده بودند را تخریب کردند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جیرفت گفت : از مراجع ذیصلاح و مالکان تقاضا میشود، قبل از هرگونه ساخت و ساز در اراضی مناطق روستایی و به منظور جلوگیری از چنین مسائلی از نزدیکترین مرکز خدمات یا مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نسبت به ملک مربوطه استعلام بگیرند.

سالاری با تأکید بر برخورد شدید و قانونی با متخلفان افزود: در صورت مشاهده چنین مواردی به طور جدی و طبق قانون با متخلفان برخورد میشود و روند اجرای احکام همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: تخریب ، ساخت و ساز ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار