تاجیک:به المپیک رفتن شانسی نیست

تاجیک گفت:تیم ملی بسکتبال ایران جوانان شایسته ایی را در خدمت دارد اما به المپیک رفتن هیچ وقت شانسی نیست.

تاجیک:به المپیک رفتن شانسی نیستپویا تاجیک بازیکن سابق تیم ملی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت:تیم ملی بسکتبال ایران بسیار جوان است و بازیکنانی همچون جمشیدی را در اختیار دارد و نیازمند تجربه برای حضور در المپیک است المپیکی شدن تجربه و جوانی را باهم میخواهد و شانسی نمی توان به المپیک راه یافت. 

وی افزود کشورهای مطرح جهان در بسکتبال روی جوانان سرمایه گذاری می کنند و آنها را تا مرز تجربه می رسانند تا در آینده از انها در تیم ملی بهره ببرند و این یک پروسه ی 8 ساله را می طلبد و بعد از ان نوبت به برداشت و استفاده از این جوانان است. 

تاجیک در مورد حضور ایران در مسابقات انتخابی المپیک گفت: تیم های قدرتمندی پیش روی بسکتبال قرار دارد  باید قبول کنیم که بازی مقابل چین و لیتوانی در تورتمنت اطلس چین قابل قیاس با دیدارهای انتخابی المپیک در تورین ایتالیا نیست  ودر انجا تیم های قدرتمندی همچون یونان حضور دارد که از تیم های قدرتمند و گردن کلفت در بسکتبال هستند و با ایران در این رقابت ها هم گروه هستند.

پویا تاجیک در مورد وضعیت حال حاضر فعالیتش گفت:لیگ بسکتبال ایران  تعطیلات خودش را سپری میکند و باید تا آبان ماه صبر کنیم بعد در مورد فعالیت در باشگاه ها تصمیم گیری میکنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار