ورمرزیار:استقلال مهره های تاثیر گذاری را به خدمت گرفته است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:استقلال در نقل و انتقالات پازل خود را با خرید بازیکنان تاثیر گذار نسبت به فصل قبل تکمیل کرد.

ورمرزیار:استقلال مهره های تاثیر گذاری را به خدمت گرفته است.ورمرزیار در گفت وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت:تیم استقلال در فصل نقل و انتقالات بازیکنان زیادی را جذب کرده است و پازل خود را تکمیل کرده ،ولی باز هم نقاط ضعفی در تیم احساس میشود.منصوریان باید از این بازیکنان جذب شده استفاده کند چون این نفرات جزو بهترین های لیگ 15 بودند.

وی در ادامه گفت:در لیگ 15 نقاط ضعف زیادی تیم استقلال داشته.فکر میکنم این تیم در جناح چپ،دفاع وسط و در بازی سازی با مشکلات زیادی روبرو بوده است .

ورمزیار همچنین درباره سجاد شهباززاده خاطر نشان کرد:شهباز زاده یکی از بازیکنان کلیدی تیم استقلال در فصل گذشته بود و اگر شهباز زاده نبود تیم استقلال در خط حمله با مشکلات زیادی روبرو می شد.

پیشکسوت تیم استقلال در پایان گفت:نباید منصوریان یک پست را نباید شلوغ کند ،باید روی همه پست ها تمرکز کند .سرمربی استقلال باید این را هم مد نظر داشته باشد که تیم استقلال در منطقه 5 و 4 با مشکلات زیادی روبرو میباشد، ولی منصوریان تمام تمرکز خود را با خرید کاه رضایی،آرش افشین ،محسن کریمی به خط حمله اختصاص داده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار