بانک‌های آمریکایی، انگلیس را ترک می‌کنند

پس از تصمیم انگلیس مبنی بر خروج از اتحادیه اروپا، بانک‌های بزرگ آمریکایی این کشور را ترک می‌کنند.

بانک های آمریکایی، انگلیس را ترک می کنندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه "فایننشال تایمز" گزارش داد: در پی اعلام نتایج همه پرسی انگلیس مبنی بر خروج این کشور از اتحادیه اروپا، بزرگترین بانک های آمریکایی قصد دارند بخشی از فعالیت های خود را به خارج از این کشور منتقل کنند.

این روزنامه انگلیسی به نقل از منابع اختصاصی اعلام کرد: این بانک ها قصد دارند فعالیت های خود را از انگلیس به شهرهای "دوبلین" –پایتخت ایرلند-، "پاریس" –پایتخت فرانسه- و "فرانکفورت" –یکی از شهرهای آلمان و قرارگاه بانک مرکزی اتحادیه اروپا- منتقل کنند.

به گزارش "فایننشال تایمز"، بانک هایی که قصد ترک انگلیس را دارند عبارتند از: بانک "جی پی مورگان چیس" –بزرگترین بانک آمریکا و دومین بانک بزرگ جهان-، "گلدمن ساکس" –یکی از بزرگترین سهامداران بازار بورس آمریکا-، "آو آمریکا" –یکی از پردرآمدترین بانک های آمریکایی-، "سیتی گروپ" –سومین بانک پردرآمد آمریکا- و "مورگان استنلی" –مالک 1300 شعبه در جهان-.

گفتنی است، انگلیس پنچشنبه گذشته، با برگزاری همه پرسی، ادامه حضور خود در اتحادیه اروپا را به رای گذاشت که در نهایت بیش از 51 درصد از مردم این کشور به آن رأی منفی دادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار