تولید در وضعیت بغرنج / برنامه ریزی لازمه پیشرفت تولید

کارشناس اقتصادی درخصوص حمایت از تولید داخل درکشور گفت: در یک سال و نیم اخیر حمایت از تولید کاهش یافته است که اولین شرط برای ایجاد این حمایت جو آرام و امیدوار کننده است.

علی رشیدی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حمایت از تولید درکشور افزود:با توجه به شرایط موجود درکشور روند تولید در سراشیبی قرار گرفته و اظهار نظر برخی مسئولین و صاحبان صنایع تاثیر منفی برروی جامعه و اقتصاد دارد و همین امر انگیزه سرمایه گذاری داخلی و خارجی را درکشور کم می کند.

وی درپاسخ به این پرسش که چه برنامه هایی درخصوص حمایت تولید باید انجام داد اظهار کرد: آنچه که اقتصاد ایران را دچار آسیب کرده حرف های متضاد و بدون برنامه ریزی درخصوص تولید است که همین امر موجب آشفتگی فضای تولیدی و صنعت می شود.

رشیدی افزود: لازم است برای خروج از رکود و رونق بخشی به اقتصاد با ارائه تسهیلات و اختصاص یارانه به صنایع تولیدی و همچنین فرهنگ سازی استفاده از تولیدات داخل به تولیدکنندگان کمک کنیم .

این کارشناس اقتصادی در پایان از چگونگی تحقق شعار سال درخصوص حمایت از تولید افزود: تا زمانی که برنامه های جامع و اهداف مشخص در این خصوص نداشته باشیم عملا قادر به انجام فعالیت های مفید در حوزه تولید نخواهیم بود .


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار