آیا کلینتون فایل‌های "تئوری توطئه فضایی‌ها" را منتشر می‌کند؟

هیلاری کلینتون به علاقمندان نظریه توطئه موجودات فضایی وعده داد فایل‌های دولتی در زمینهٔ موجودات فرازمینی، منطقه 51 و یوفوها را در اختیار نظریه‌پردازان قرار دهد.

آیا کلینتون فایل‌های به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه ان‌بی‌سی؛ در محافل نظریه‌پردازان توطئه موجودات فضایی (alien conspiracy)، هیلاری کلینتون نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، گزینه موردستایش ای.تی است!

هیلاری کلینتون در اوایل سال جاری به علاقمندان نظریه توطئه موجودات فضایی وعده داد که در صورت کسب کرسی ریاست جمهوری بخشی از فایل‌های دولتی در زمینهٔ موجودات فرازمینی، منطقه 51 و یوفوها را در اختیار نظریه‌پردازان و علاقه‌مندان قرار دهد.

کلینتون که خود از علاقه‌مندان مسائل فرازمینی است در برنامه زنده جیمی کیمل اصرار داشت که واژه صحیح برای یوفو، "پدیده هوایی غیرقابل توضیح" است.

رویکرد کلینتون درباره مسائل ماورایی با اوباما متفاوت است. ماه گذشته جاش ارنست مدیر مطبوعات کاخ سفید اظهار کرد اوباما حتی یک صفحه از کتاب "منطقه 51" را مطالعه نکرده است و همواره از این موضوع با شوخی عبور می‌کند. در مقابل، هیلاری کلینتون در برنامه زنده جیمی کیمل اظهار داشت رونمایی از برخی فایل‌های فرا زمینی دولتی در رأس امور او قرار خواهد گرفت. جان پودستا، رئیس ستاد تبلیغاتی کلینتون نیز اعلام کرد اوباما در طول دوران ریاست جمهوری خود هرگز با انتشار فایل‌های دولتی درباره مسائل ماورایی موافقت نکرده است. با تمامی این تفسیر اوباما نخستین رئیس‌جمهور امریکا است که وجود منطقه 51 را برای عموم مردم مطرح کرد. این منطقه حوزه تحقیقاتی دانشمندان دولتی درباره موجودات فضایی و تهیه تصاویر از آن‌ها است.

جیم بل –دانشمند سیاره شناس دانشگاه ایالتی آریزونا—با اظهارنظر درباره رونمایی از فایل‌های فرازمینی دولتی گفته است: برای کلینتون آزاد کردن برخی فایل‌های تحقیقات فضایی صرفاً باهدف تطمیع حس کنجکاوی مردم و گروه‌های علاقه‌مند است و با بررسی یک موضوع علمی تفاوت دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۰۶ تير ۱۳۹۵
سازماندهی کشتار مردم سوریه و عراق و لبنان و لیبی و یمن هم در راستای همین عقاید خرافی خانم کلینتون بوده است !!!!!!
این خانم صلاحیت ریاست جمهوری کشور آمریکا را ندارد و ملت آمریکا نباید به ایشان رای بدهند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۱ ۰۷ تير ۱۳۹۵
پس ما به ترامپ رای میدهیم..
به جون هرچی لامپه شعار ما ترامپه..
مرد حسابی یه جوری حرف میزنی انگار فقط تک رای شما می تونه کرسی انتخابات آمریکا را جا به جا کنه...
آخرین اخبار