ترم تابستان دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد / اخذ 12 واحد در تابستان با شرط فارغ التحصیلی

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی از شروع ترم تابستان و اخذ تعداد واحدهای مجاز برای هر مقطع خبر داد.

فرهاد حسین‌‌زاده لطفی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان درباره ترم تابستان این دانشگاه گفت: ترم تابستانی دانشگاه آزاد اسلامی از دیروز آغاز شده است و برای مقاطع کاردانی و کارشناسی هر دانشجو می‌تواند تا سقف 10 واحد برای ترم تابستان اخذ کند.
 
وی افزود: دانشجویان این مقاطع اگر تا شش واحد درسی بردارند باید نصف شهریه ثابت به اضافه شهریه متغیر را پرداخت کنند و در غیراین صورت برای اخذ هفت تا 10 واحد باید دو سوم شهریه ثابت به اضافه شهریه متغیر را بپردازند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: دانشجویان علاوه بر این دروس، روخوانی قرآن و وصیت‌های امام (ره) را نیز می‌توانند در ترم تابستان اخذ کنند.

حسین‌زاده لطفی درباره دانشجویانی که شرط فارغ‌التحصیلی دارند، گفت: دانشجویانی که شرط فارغ‌التحصیلی دارند، می‌توانند برای ترم تابستان تا 12 واحد اخذ کنند. 

وی درباره ترم تابستان دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری یادآور شد: دانشجویان کارشناسی‌ارشد برای ترم تابستان مجاز به اخذ تنها یک درس هستند که تعداد واحد آن مهم نیست. ارائه دروس تخصصی برای دانشجویان دکتری تخصصی در ترم تابستان ممنوع است اما گروه‌ها می‌توانند دو درس جبرانی را برای این دانشجویان در نظر بگیرند و این دانشجویان حداکثر دو درس تخصصی را می‌توانند در طول تابستان بگذرانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار