رئوفیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

"لاریجانی" با "روحانی" در انتخابات 96 رقابت خواهد کرد

دبیرکل حزب ایران‌زمین گفت: با وجود تلاش روحانی برای ریاست لاریجانی در مجلس، وی در انتخابات 96 با رئیس جمهور وقت رقابت خواهد کرد.

ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب ایران‌زمین در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اظهارنظر برخی اصلاح‌طلبان مبنی بر تنهابودن حسن روحانی در دفاع از دولت گفت: بعید می‌دانم، خود آقای روحانی هم چنین صحبت‌هایی را قبول داشته باشد.

وی با بیان اینکه برخی طیف‌های اصولگرا، حسن روحانی را تنها نگذاشته اند و از او حمایت می‌کنند اضافه کرد: اگرچه روحانی از ناحیه برخی طیف‌های اصلاح‌طلب بی‌مِهری می‌بیند، اما اینکه گفته شود او مرد تنهایی است، نوعی فرافکنی است.

رئوفیان در پاسخ به این سوال که آیا اصلاح‌طلبان از تأکید بر تنهایی روحانی، نزدیکی به دولت و شخص رئیس‌جمهور را در دستور کار خود دارند ابراز کرد: اصلاح‌طلبان به این هدف خود نخواهند رسید چرا که روحانی خودش را تنها در جناح اصلاح‌طلب‌ها خلاصه نمی‌کند.

وی با بیان اینکه روحانی درباره عبور برخی طیف‌های جبهه اصلاحات از او در انتخابات 96، احساس نگرانی می‌کند گفت: محمدجواد ظریف می‌تواند یکی از جایگزین‌های روحانی در سال 96 از سوی اصلاح‌طلبان باشد. با این حال، ظریف با وجود روحانی، قطعا به صحنه رقابت نخواهد آمد.

دبیرکل حزب ایران زمین با بیان اینکه علی لاریجانی با حسن روحانی در انتخابات 96 رقابت خواهد کرد گفت: برخی تصور می‌کنند با وجود تلاش روحانی برای ریاست لاریجانی در مجلس، رقابتی میان این دو در انتخابات 96 انجام نخواهد شد. در حالی که چنین نیست و لاریجانی وارد رقابت با روحانی خواهد شد. 



انتهای پیام/
  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار