محمد سلوکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برای دیگران اجرا نمی‌کنم/ طراح دکور یا مجری؟

محمد سلوکی در ویژه برنامه ماه رمضانی «باغ رمضان» برای اولین بار طراحی دکور متفاوتی را به نمایش گذاشته است.

محمد سلوکی مجری، کارگردان و تهیه کننده برنامه های تلویزیونی در خصوص ویژه برنامه شب های ماه مبارک رمضان شبکه تهران در گفتگو با خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «باغ رمضان» عنوان ویژه برنامه‌ای است که با آغاز ماه رمضان در اراضی عباس آباد از ساعت 23 الی 30 دقیقه بامداد برگزار می شود. محوریت اصلی برنامه مربوط به موضوعات اجتماعی و مسئولیت پذیری است.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی های مهم «باغ رمضان» دکور90 متری و متفاوت آن است، که برای اولین بار طراحی آن بر عهده من و امیر سالاری بوده است. اجرای این برنامه را مبینا نصیری و علی خسروی عهده دارهستند.

مجری «خوشاشیراز» اظهارداشت: در شب های قدر برنامه پخش نمی شود، اما بعد از آن با تغییرات متفاوتی در شکل و فرم برنامه را آغاز می کنیم. برای عید فطر نیز برنامه ویژه ای خواهیم داشت.

سلوکی در مورد ویژگی های «باغ رمضان» اظهار داشت: از آنجا که ما در این برنامه با تکنولوژی های پیشرفته ای کار می کنیم، تا به حال خروجی بسیارخوبی هم داشته ایم و این کار مبنی بر نور ورنگ است، با توجه به HD بودن شبکه تهران، برنامه با کیفیت خوبی همراه است.

وی افزود: خوشحالم که «باغ رمضان» در یک شبکه نوپا پخش می شود، اما جزو برنامه هایی بوده که در این ایام دیده شده است. همیشه علاقمندم که هر کاری را از نقطه صفر شروع کنم. ایده و طرح این برنامه را خودم به شبکه دادم. اکنون که سر پا ایستاده و بین برنامه های با سابقه  و با قدرت ماه رمضانی دیده می شویم، بسیار خوشایند است و این به دلیل ویژگی های منحصربه فردی آن است.

سلوکی در خصوص بازخوردهایی که از جانب مخاطبان داشته اند، عنوان کرد: با دیدن گزارش های گزارشگران جوانی که به تازگی وارد برنامه شده اند، متوجه می شویم که مردم عکس العمل های خوبی نسبت به برنامه داشته اند وآن را دوست دارند.

مجری «ستاره شو» بیان کرد: حدود 2الی 3 سال است که دیگر در برنامه های دیگران اجرا نمی‌کنم. حضور در برنامه هایی که انگیزه های شخصی خودم در آن لحاظ شده باشد، برایم ارجح تراست.

وی در پایان ضمن توضیح در مورد فضای بصری «باغ رمضان» خاطر نشان کرد: در این برنامه شاهد نمایش سه بعدی تمام سازه ها هستیم. تا به حال چنین چیزی را در برنامه ها و شوهای دیگرندیده ایم. آرزو دارم بتوان این کار را بیشتر انجام دهم، تا مردم هم از نزدیک آن را ببینند و تصور نکنند که فقط در کشورهای خارجی این تکنیک ها استفاده می شوند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار