ارومیه؛

داشتن مسکن مناسب یکی از راههای ارتقاء سطح و کیفیت زندگی در روستاها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: از راههای ارتقاء سطح و کیفیت زندگی در روستاها، داشتن مسکن مناسب است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،مهندس ایوب عزیزی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی به مراه دهیاران چند روستا از توابع شهرستان سلماس در بازدید از مراحل ساخت مساکن روستایی، با اشاره به این مطلب، بیان داشت: برای توسعه و آبادانی روستاها چند عامل نیاز است یکی از این عوامل که می تواند موجب آسایش و آرامش روستائیان و ایجاد انگیزه ماندگاری را بوجود می آورد داشتن سرپناه مناسب و مطئمن است.

وی، ضمن قدردانی از اجرای مطلوب طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی، تأکید نمودند: برای ترویج و نظارت مستمر بر اجرای این طرح بیش از پیش تلاش شود.

مهندس حسین جعفری- مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان، گزارش نمود: در بخش مقاوم سازی مساکن روستائی این شهرستان از سال84 تعداد 5 هزار و500 خانوار صاحب مسکن مقاوم و زیبا شدند، که بنا داریم این تعداد را با همکاری دهیاران و شوراها و اهالی افزایش دهیم، به امید آنروزی که تمامی واحدهای مسکونی در روستاها، نوسازی و مقاوم سازی شوند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: مسکن ، روستا ، سلماس ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.