مهدی طارمی شاید ریزاسپور شاید پرسپولیس + تصویر

سایت باشگاه ریزاسپور ترکیه نوشت طی چند روز آینده تکلیف پیوستن طارمی به این تیم مشخص می شود.

سایت  رسمی باشگاه ریزاسپور با انتشار گزارشی درباره وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه نوشته است انتظار می رود طی چند روز آینده وضعیت پیوستن مهاجم پرسپولیس به این تیم روشن شود.
این روزها خبرهای ضد و نقیضی درباره مهدی طارمی مهاجم فصل گذشته پرسپولیس به گوش می رسد. در حالی که عنوان می شد آقای گل فصل گذشته راهی یکی از تیم های اروپایی خواهد شد،ناگهان خبر رسید که او قید اروپا را زده و قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید خواهد کرد.
در حالی که خیال هواداران پرسپولیس از تمدید قرارداد طارمی آسوده شد بود خبرهای دیگری منتشر شد مبنی بر این که او با یک تیم ترکیه ای به نام ریزاسپور وارد مذاکره شده است.
با وجود آن که تلاش می شد خبر مذاکره طارمی با این تیم مسکوت بماند اما گزارش های منتشر شده در سایت رسمی ریزاسپور همه چیز را فاش کرد و حالا این باشگاه در تازه ترین گزارش خود درباره نقل و انتقالاتش از مهدی طارمی به عنوان یکی از گزینه های اصلی خود نام برده است. 
به نوشته این سایت مهدی طارمی نظر حکمت کارامان مدیرفنی این تیم را جلب کرده و او  برای تقویت خط حمله تیمشحساب ویژه ای روی طارمی باز کرده و قصد جذب مهاجم پرسپولیس ایران  را دارد.


تکلیف طارمی چند روز آینده مشخص می شود + تصویر

ریز اسپور فصل گذشته در جای سیزدهم ایستاد و برای فصل جدید قرار گرفتن در بین 8 تیم بالای جدول را هدفگذاری کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۲۶ تير ۱۳۹۵
ما رو گرفتن..یه روز میرن یه روز میان ..باشگاه برو و بیا شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۰۸ تير ۱۳۹۵
برویاعلی خوش اومدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۰۷ تير ۱۳۹۵
اینم خیال کرده کیه برو همون خارج بهتره برات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۰۷ تير ۱۳۹۵
خوب این آقایان اگر راست می گویند و توانایی هایی دارند حتماٌ تواناییشان از آقای لیونل مسی یا رونالدو یا ......که بیشتر نیست گاری که از ایشان بر نمیاد به عوض خود خواهی لا اقل بروند و ارز وارد مملکت کنند . بازی در هر تیمی در ایران جز براه افتادن دعوا و سر گرمی نیروی جوان مملکت نتیجه دیگری نداشته مگر قهرمانان قبلی این مملکت مثل آقای دایی منصوریان خاکپور کریمی هاشمیان و.....همین کار را نکردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۰۷ تير ۱۳۹۵
بمونی محبوب تر میشی تازه خودت رو هم بهتر نشون میدی تو جام جهانی،اونوقت تیم های بهتری خواهانت میشن رفتی هم خدا همراه ت ما پرسپولیسی ها بازیکن از دل و جون میخوایم پرسپولیس از این حرفا بزرگتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۰۷ تير ۱۳۹۵
آقای طارمی لطفا بمونید پرسپولیس...
آخرین اخبار