با مصرف دمنوش این گل اندام زیبایی داشته باشید

یک متخصص تغذیه گفت: نوشیدن گل سرخ سوری سبب سوختن چربی بدن در اطراف کمر و ران شده و اشتها را از بین می برد.

 حسین بسکی متخصص تغذیه در گفت و گو با  خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به خواص گل محمدی اظهار داشت: فلانوئیدها و ترپن‌های موجود در گلبرگ‌های این گل خوشبو برای درمان افسردگی مفید بوده و به عملکرد قلبی و عروقی و باز شدن رگه های شریانی کمک بزرگی می کند.

وی ادامه داد: دمنوش این گیاه و حتی نوشیدنی گل محمدی  آرام بخش و خواب آور بوده و افرادی که دچار دیابت هستندبا نوشیدن آن می توانند قند خود را به حالت نرمال نگه دارند.

این متخصص در خصوص خواص دیگر گل محمدی گفت:  این گیاه سبب تقویت سیستم ایمنی بدن شده و ضد بیماری ایدز است و به خاطر  اسیدهای چرب اشباع نشده موجود در ریشه این گیاه معطر به رشد دندریت هایسلول های عصبی کمک می‌کند.

بسکی یاد آور شد: گلاب این گل برای ایجاد تعادل هورمونی بسیار موثر است ناراحتی‌های گوش، و و دمنوش این گیاه معطر سبب تقویت دستگاه گوارشی شده و عوارض پوستی مانند چین و چروک و جوش را از بین می برد.

وی تاکید کرد: این گیاه برای استحکام استخوان ها سودمند بوده و از پوکی استخوان و آسیب دیدگی آن جلو گیری می کند و با خوردن این گیاه سرخ سوری اشتها را کاهش داده و چربی اطراف ران و کمر را می سوزاند.

این متخصص عنوان کرد: از این گیاه در قدیم برای کاهش تب و التیام زخم ها استفاده می کردند و به نوعی ضد عفونی کننده طبیعی محسوب می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: گل محمدی ، تغذیه ، چربی ، لاغری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۰۹ تير ۱۳۹۵
عالی بود مرسی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۰۸ تير ۱۳۹۵
واقعاًجالب ومفیدبود