بررسی مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۶ + جدول و برنامه

مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۶ از پنجشنبه آغاز می شود و هیجان این رقابتها به اوج می رسد.

بررسی یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۶به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مرحله یک هشتم رقابتهای یورو ۲۰۱۶ شب گذشته به پایان رسید و هشت تیم پایانی رقابتها مشخص شدند.

حالا تیم ها باید در یک چهارم نهایی برابر هم قرار بگیرند و هیجان این مسابقات به اوج خود رسیده است.

نخستین دیدار مرحله یک چهارم را لهستان و پرتغال روز پنجشنبه ۱۰ تیر برگزار خواهند کرد. 

لهستان با پیروزی برابر سوئیس در ضربات پنالتی جواز حضور در این مرحله را پیدا کرد و پرتغال نیز به سختی و با یک گل از سد تیم قدرتمند کرواسی گذشت. هیچ کدام از دو تیم به عنوان یک مدعی قدرتمند ظاهر نشدند و باید مصافشان را در این مرحله مشاهده کرد.

جمعه ۱۱ تیر ، ولز و بلژیک بازی دوم این مرحله رو برگزار می کنند. ولز توانست از سد ایرلند شمالی دیگر تیم بریتانیایی بگذرد. بلژیک نیز به راحتی و با چهار گل مجارستان را در هم کوبید و بهترین پیروزی جام را رقم زد و خودش را یک مدعی خطرناک نشان داد. 

۱۲ تیر سومین دیدار این مرحله بین آلمان و ایتالیا برگزار می شود. آلمان با شکست اسلواکی کار راحتی را برای صعود به این مرحله داشت اما ایتالیا مدافع عنوان قهرمانی یعنی اسپانیا را حذف کرد. ایتالیایی هم در این جام عالی ظاهر شدند و ابتدا از گروه  مرگ به عنوان صدرنشین بالا آمدند و سپس در سخت ترین قرعه ممکن، اسپانیا را هم با دو گل شکست دادند. اما آلمان کار سختی را تا اینجا نداشته و مصاف با ایتالیا نخستین محک جدی آنها محسوب می شود و باید دید می توانند طلسم پیروز نشدن برابر ایتالیا در بازیهای رسمی را بشکنند یا خیر. جدال این دو تیم جذابترین بازی این مرحله است.

۱۳ تیر نیز آخرین دیدار این مرحله بین فرانسه میزبان و ایسلند برگزار می شود. فرانسه در یک هشتم جمهوری ایرلند را حذف کرد و تیم شگفتی ساز ایسلند ، تیم مدعی انگلیس را شکست داد. ایسلند در این جام دور از انتظار ظاهر شده و به همراه ولز شگفتی سازان جام بودند و حالا باید دید این تیم می تواند فرانسه مدعی را نیز از پیش رو بردارد یا فرانسه جلوی خلق شگفتی های بیشتر را می گیرد.

برنده دو بازی اول در نیمه نهایی برابر هم قرار می گیرند و برنده های رو بازی های سوم و چهارم نیز به مصاف هم می روند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۱ تير ۱۳۹۵
ایتالیا تیم قدرتمندو درحین حال فوتبال بسته وموزی باسیاست فوتبالی قهرمان میشود
پرتقال عالی ونترس
فرانسه غرور ولی نامنظم
آلمان قوی ونوین ولی قهرمان نمیشه
ب لژیک اتحادوهمدلی اما توان قهرمانی راندارد
آخرین اخبار