سجادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگارن جوان:

مسلمانان جهان در روز قدس فریاد دفاع از مظلومان را رساتر از گذشته طنین‌انداز خواهند کرد

سخنگوی جبهه پیروان گفت: مسلمانان جهان در روز قدس فریاد دفاع از مظلومان را رساتر از گذشته طنین انداز خواهند کرد.

خسید کمال سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگارن جوان، با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس گفت: رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی فشارهای فراوانی را به مردم مظلوم غزه و فلسطین وارد می‌کند.

سخنگوی جبهه پیروان با بیان اینکه با توجه به شرایط فعلی جهان اسلام حضور مردم در راهپیمایی امسال روز جهانی قدس می‌تواند شرایط متفاوتی داشته باشد، اظهار داشت: مسلمانان ایران و اقصی نقاط جهان باید حرکات جدیدی علیه کشورهای غاصب ترتیب اثر دهند.

وی با اشاره به حملات وحشیانه رژیم غاصب به کشورهای منطقه و حمایت آنان از گروه تروریستی داعش، گفت: مسلمانان جهان انگیزه بیشتری برای حضور در این عرصه خواهند داشت، مسلمانان جهان در روز قدس امسال فریاد دفاع از مظلومان را رساتر از گذشته طنین انداز خواهند کرد.

سجادی با بیان اینکه انتظار می‌رود مردم روزه دار و مسلمان جهان هر سال بیشتر از سال گذشته از مظلومین جهان حمایت کنند، متذکر شد: با توجه به زیاده روی‌های کشورهای غاصب در تضییع حقوق مسلمانان و حتی دیگر ادیان جهان، علاوه بر مسلمانان دیگر آزادی خواهان جهان نیز باید حضور پرشوری در این راهپیمایی داشته باشند و قدم بزرگی برای احقاق حقوق ملل مظلوم جهان بردارند.

سخنگوی جبهه پیروان با اشاره به پیامدهای حضور مردم جهان در راهپیمایی روز قدس گفت: حداقل پیامد حضور آزادی خواهان جهان در راهپیمایی روز قدس و فریاد علیه ظالمان، عقب نشینی و ترس مستکبران است.

وی با تأکید بر اینکه روز جهانی قدس یک راهپیمایی ساده نیست، خاطر نشان کرد: در این روز شعارهای مختلفی مطرح می‌شود و برای مسلمانانی که به دلیل منافع بیشتر غاصبان جلوی رشد و پیشرفتشان گرفته می‌شود، فرصت مغتنمی است تا نهایت استفاده را از این عرصه بر علیه ظالمان جهان داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار