«دیوار شیشه‌ای» همزمان با دو کارگردان تصویربرداری می‌شود

سریال «دیوار شیشه‌ای» علاوه بر ساختار اپیزودیک، قصه‌هایی پیوسته به یکدیگر نیز دارد که ضمن روایت یک داستان اصلی در هر قسمت، داستان مستقلی را هم در بر می‌گیرد.

اکبر تحویلیان تهیه‌کننده در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در حال ساخت سریال «دیوار شیشه‌ای» هستیم. این سریال را راما قویدل و میهن دوست کارگردانی می‌کنند.
 
وی ادامه داد: قرار است این سریال به دو صورت اپیزودیک و سریالی ساخته شود. گروه قویدل اپیزود 7 را فیلمبرداری می‌کنند. عوامل ایشان امیر مظاهری طراح صحنه و لباس، خاطره خورشیدی گریمور، احمد گودرزی تصویربردار، متین تحویلیان عکاس، حمید یارم پور صدابردار، حامد رضی تدوینگر هستند.

تهیه‌کننده «دیوار شیشه‌ای» در خصوص قصه سریال اظهار داشت: سریال «دیوار شیشه‌ای» علاوه بر ساختار اپیزودیک، قصه‌هایی پیوسته به یکدیگر نیز دارد که ضمن روایت یک داستان اصلی در هر قسمت، داستان مستقلی را هم در بر می‌گیرد.
 
تحویلیان خاطرنشان کرد: میهن دوست نیز در حال تدارک هشتمین اپیزود است. این دو کارگردان همزمان فیلمبرداری خود را با گروه های جداگانه انجام می‌دهند.
 
گفتنی است؛ تاکنون  شبنم قلی‌خانی، زهیر یاری، الهام جعفرنژاد، سیامک احصائی، روشنک عجمیان، هدایت هاشمی، سولماز غنی، علیرام نورایی، طوفان مهردادیان، مریم سرمدی و ... در این سریال حضور  پیدا کردند.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.