ارومیه؛

خرداد امسال ارزش کالایی صادرات ماکو به 395 هزار دلار رسید

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ماکو گفت: خرداد امسال ارزش کالایی صادرات ماکو به 395 هزار و 236 دلار رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،علیرضا شکیب با اشاره به اقدامات این اداره در بخش صادرات و واردات در خرداد سال 95 اظهار داشت: در این زمینه، تعداد ثبت آماری صادرات به 40 مورد رسیده و ارزش دلاری صادرات 395 هزار و 236 دلار بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ماکو گفت: علاوه بر آن، در این بازه زمانی تعداد ثبت آماری واردات نیز 164 مورد بوده و ارزش دلاری آن 629 هزار و 192 دلار برآورد شده است.

وی با اشاره به اقدامات واحد بازرسی این اداره در خرداد امسال تصریح کرد: در این رابطه تعداد بازرسی 649 مورد، تعداد پرونده متشکله 22 فقره و ارزش ریالی آنها پنج میلیون و 935 هزار و 300 ریال بوده است.

شکیب تعداد بازرسی در خصوص آرد و نان را 310 مورد عنوان کرد و افزود: تعداد پرونده های آرد و نان نیز 9 فقره و ارزش ریالی آنها چهار میلیون و 297 هزار و 300 ریال بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ماکو بیان کرد: خرداد امسال تعداد پرونده قاچاق متشکله نیز چهار فقره و ارزش ریالی آنها 108 میلیون و 134 هزار ریال بوده است.

به گفته شکیب، میزان کالای قاچاق نیز در این بازه زمانی 81 هزار و 200 نخ سیگار بوده است.

وی با اشاره به عملکرد امور اصناف تصریح کرد: در ماه گذشته تعداد پروانه کسب صادره و تعداد واحدهای صنفی ثبت شده در سایت اصناف هر کدام به 20 مورد رسید.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ماکو اطهار داشت: خرداد امسال 37 مورد نیز بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان ماکو انجام شد.

انتهای پیام/ب


برچسب ها: صادرات ، کالا ، امسال ، تجارت ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.