اصفهان؛

عمل به دستورات دین به معنای قدردانی از نعمت ولایت است

رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت:عمل به دستورات دین به معنای قدردانی ازنعمت اسلام و ولایت در جامعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت الله حسین مظاهری، در درس اخلاق ماه مبارک رمضان افزود: پیامبر(ص) و اهل البیت(ع) زحمت های بسیاری رابرای اسلام متحمل شده اند.
وی بیان کرد: دشمنان اسلام جنگ های زیادی را علیه مسلمانان به راه انداختند و مشکلات زیادی را ایجاد کردند تا اینکه اسلام پیشروی نداشته باشد اما مسلمانان با کمبود امکانات در برابر دشمنان ایستادند.
رئیس حوزه علمیه اصفهان با اشاره به نقش حضرت علی(ع) در مبارزه با دشمنان اسلام و همراهی با پیامبر(ص) در پیروزی اسلام تصریح کرد: شجاعت و همراهی حضرت علی(ع) با پیامبر(ص) نقش موثری در پیروزی اسلام داشت و با وجود سختی ها فتح و پیروزی را برای مسلمانان رقم زد.
وی افزود: افتخار شیعه وجود آیات زیاد درباره حضرت علی(ع) در قرآن و نقش ایشان در پیشبرد اهداف اسلام بوده است که به عنوان وصی پیامبر(ص) نقش آفرینی می کردند.
آیت الله مظاهری با بیان اینکه تشیع وابسته به تلاش های حضرت علی(ع) است، تصریح کرد: دشمنان اسلام برای براندازی اسلام بسیار تلاش کردند اما تلاش حضرت علی(ع) و تلاش برای حفظ اتحاد مسلمان فرصت را برای دشمنان از بین برد.
وی افزود: حضرت علی(ع) آگاه بودند که حفظ وحدت عامل حفظ اسلام می شود و تفرقه موجب مشکلاتی برای اسلام است و دشمن از این تفرقه نفع می برد.
وی گفت: تفرقه بین مسلمانان از بمب اتم بدتر است و قادر به تخریب بیشتری نسبت به جنگ اتمی برای نابودی اسلام دارد که باید مسلمانان هوشیار باشند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.