شیراز؛

انهدام باند سرقت اماکن

فرمانده نیروی انتظامی کازرون از دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ رجبعلی رزمجوئی گفت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی بخصوص مزارع و باغات در اطراف شهرستان كازرون، رسیدگی به این موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور كار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی اظهار كرد: ماموران پس از بررسی فنی و پلیسی از محل های وقوع سرقت، متوجه شدند که سرقت ها توسط چند نفر انجام می شود.
فرمانده نیروی انتظامی کازرون افزود: اکیپ ویژه ای در این خصوص تشکیل و با انجام اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت های صورت گرفته، ماموران موفق به شناسایی باند شش نفره سارقان كه اکثرا از افراد سابقه دار و دارای اعتیاد به موادمخدر بودند، شدند.
سرهنگ رزمجوئی بیان كرد: با تلاش ماموران، اعضای این باند در یك عملیات منسجم دستگیر و در تحقیقات به یک فقره سرقت از مزارع اقرار كردند.
وی گفت: سارقان دستگیر شده برای تحقیقات بیشتر و کشف سایر سرقت های احتمالی به پلیس آگاهی تحویل و در آنجا به سرقت ۴ فقره اماكن خصوصی دیگر  اعتراف، كردند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون افزود: كلیه سرقت های انجام شده بازسازی، یك دستگاه خودروی وانت نیسان بكار رفته در سرقت ها توقیف و در این رابطه یك نفر مالخر که دارای سابقه سرقت بود شناسائی و تعدادی از اموال مسروقه شامل یك دستگاه موتورجوش، یك دستگاه موتور برق، یك دستگاه جرثقیل دستی، چند تخته رو فرشی كشف از منزل وی كشف و به مالباختگان مسترد شد.  
انتهای پیام/ن
برچسب ها: انهدام ، باند ، سرقت ، اماکن ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.