در دویست و هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای شهر؛

کاشانی: تعاونی های مسکن شهرداری باید ساماندهی شوند/تقی‌پور: اعضای شورای شهر نباید شعار گونه صحبت کنند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر تعاونی‌های مسکن شهرداری تهران مشکلاتی را به وجود آورده که شهرداری باید آن‌ها را ساماندهی کند.

کاشانی: تعاونی های مسکن شهرداری باید ساماندهی شوند/تقی‌پور: اعضای شورای شهر نباید شعار گونه صحبت کنندبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در دویست و هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به مسائل و مشکلات تعاونی‌های مختلف مسکن، اظهار داشت: در حال حاضر تعاونی‌های مسکن مختلفی در مناطق 18،20 و 5 معاونت شهرداری معماری تشکیل شده که مشکلاتی را برای عده‌ای به وجود آورده‌اند.
 
وی افزود: در حال حاضر تعاونی منطقه 18 دچار مشکلاتی شده به همین منظور باید نسبت به تعاونی‌های موجود در شهرداری تهران ساماندهی‌هایی انجام شود.
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: باید برخی از شائبه هایی را که در خصوص حق بیشتر دادن به تعاونی مسکن معاونت شهرسازی معماری در بین عده‌ای به وجود آمده را برطرف و انصاف و حق  را رعایت کنیم.
 
رضا تقی پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با تاکید بر اینکه ما به عنوان نماینده مردم باید بخشی از مقررات را وضع کنیم، گفت: اما در حال حاضر شاهد هستیم که فرمایش برخی از دوستان شعار گونه است.
 
وی با تاکید بر اینکه بدون شک رفتارهای اعضای شورای شهر باید بر اساس قانون باشد، افزود‌: ما در خصوص بعضی از موضوعات تذکر آیین نامه‌ای داریم ولی امروزه به آن توجه نمی‌کنیم.
 
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اعضای شورای شهر نباید خودشان را جای قانون بگذارند، گفت: رئیس شورای شهر نباید اجازه دهد برخی از موضوعات در صحن علنی مطرح شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار