تقویت همکاری صنعت و دانشگاه با برگزاری جشنواره نانو

رییس ستاد نانو معاونت علمی فناوری گفت: معاونت علمی فناوری برای تقویت صنعت و دانشگاه جشنواره های نانو را برگزار می کند.

سعید سرکار رییس ستاد نانو معاونت علمی فناوری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جشنواره نانو اظهار داشت:  جشنواره فناوری نانو که به صورت سالیانه بوسیله  ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی برگزار و یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین نمایشگاه داخلی در حوزه‌ی فناوری نانو است.

وی ادامه داد: شناخت پتانسیل‌های تحقیقاتی و صنعتی، تقویت همکاری بین صنعت و دانشگاه، نفوذ فناوری‌های توسعه‌یافته نانو در صنایع موجود، زمینه‌سازی برای حضور شرکت‌های نانو در بازارهای بین‌المللی و  ارتقای دانش عمومی در حوزه فناوری نانو  از جمله اهداف این جشنواره است.

رییس ستاد نانو معاونت علمی  فناوری در خصوص نهادهای فعال در این زمینه گفت:  مراکزعلمی (شامل آزمایشگاه‌ها، دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها، پارک‌ها و مراکز رشد)، شرکت‌های صنعتی (در بخش‌های سازندگان تجهیزات، خودرو، آب و محیط زیست، بهداشت و سلامت، ساختمان، کشاورزی و بسته‌بندی، نانومواد، نساجی، نفت و صنایع وابسته، بازرگانی) شرکت‌های مشاوره‌ای خدماتی و کارگزاران خدمات فناوری و بخش بین‌الملل حضور دارند.

سرکار یاد آور شد: شرکت‌ها، نهادها و مؤسسات علاقه‌مند به حضور در نهمین جشنواره نانو می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی جشنواره ‌ نسبت به ثبت‌نام اولیه و تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.


برچسب ها: نانو ، فناوری ، دانشگاه ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار