خانواده قهرمانان المپیکی استخدام می شوند

تفاهم نامه کمیته ملی امکان استخدام یکی از بستگان مدال آوران المپیک در فروشگاه رفاه را فراهم کرد.

خانواده قهرمانان المپیکی استخدام می شوندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛کمیته ملی المپیک در راستای سیاست های انگیزشی المپیک ریو با فروشگاه رفاه تفاهم نامه ای را در 3 بند به امضاء رساند.

کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک در این باره به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: در راستای سیاست های کمیته ملی المپیک در بحث انگیزشی ورزش کاران در المپیک ریو و تلاش مضاعف برای کسب مدال با برخی بنگاه های اقتصادی وارد مذاکره شدیم و خوشبختانه نسبت به گذشته استقبال بیشتری از سوی بنگاه های اقتصادی برای حمایت ملی پوشان المپیک را شاهد بودیم.

وی ادامه داد:در این تفاهم نامه مقرر شد فورشگاه رفاه برای هر قهرمان با کسب مدال طلا 500 میلیون ریال معادل 50 میلیون تومان امکان خرید از این فروشگاه ها لحاظ کندو برای بانوان مدال آور با هر نوع رنگ مدالی همین امکان وجود داشته باشد ضمن اینکه بستگان درجه یک مدال آوران می توانند در این مجموعه استخدام شوند.

هاشمی افزود:در بند سوم و بحث استخدام به دلیل اینکه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان قول استخدام مدال آوران المپیک را داده است لذا مقرر شد یکی از بستگان درجه یک مدال آوران به استخدام فروشگاه های زنجیره ای رفاه درآید.

گلزاده مدیر عامل مجموعه فروشگاه های رفاه و عضو هیئت مدیره پرسپولیس نیز در این باره گفت:قصد داریم ارتباط خود را در جهت رفاه خانواده ها بکار گیریم و با توجه به اینکه المپیک نیز یک رویداد اجتماعی ،اقتصادی،سیاسی و ورزشی است مجموعه ما براین باور بود که می توانیم به این شکل سهمی در موفقیت کاروان ایران داشته باشیم و در جهت رفاه و نشاط جامعه نقشی را ایفا کنیم.

وی در مورد اعطای 500 میلیون ریال اعتبار خرید به ورزشکاران طلایی در مردان و مدال آوران بانوان در رده های اول تا سوم یاد آور شد:این مبلغ را از طریق کارت اعتباری و طی 25 ماه به قرار هر ماه 20 میلیون ریال شارژ می کنیم و پس از المپیک نیز نسبت به استخدام یکی از بستگان درجه یک مدال آوران اقدام خواهیم کرد. 

وی در مورد شرایط استخدام این افراد گفت:شرایط استخدام باید احراز شود و بسته به نوع فعالیت ،شرایط استخدام متفاوت است.   


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار