آبادان؛

اعمال دستورالعمل‌های اقتصاد مقاومتی در خوزستان

دستورالعمل‌های اقتصاد مقاومتی در خوزستان اعمال می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛استاندار خوزستان  در حاشیه سفر به خرمشهر گفت: بر اساس دستورالعمل‌های اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل خواهیم کرد و امیدواریم با اجرای این سیاست، مشکلات اقتصادی به‌ویژه بحث بیکاری حل و رفع شود.

غلامرضا شریعتی جذب سرمایه گذار را راهکاری برای رفع مشکلات دانست و افزود: در سایه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به‌دنبال جذب سرمایه‌گذار، تسهیل و رفع موانع سرمایه گذاری هستیم که امیدواریم با این اقدام، سرمایه‌گذاران بسیاری در استان ورود کرده و به  رفع مشکلات اقتصادی کمک کنند.

وی هدف از سفر به خرمشهر را بررسی مشکلات و مسائل موجود در این منطقه اعلام کرد و گفت: این بررسی‌ها با همراهی فرماندار و نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در حال انجام است و امیدواریم این مشکلات و مسائل موجود در منطقه و شهر خرمشهر حل و رفع شود.

استاندار خوزستان افزود: در این سفر به کارهای عمرانی به‌ویژه بحث پایانه مرزی شلمچه و مشکلاتی دیگر در حوزه‌های مختلف پرداخته شد و به دنبال راهکار برای آن هستیم.

شریعتی افزایش میزان صادرات از مرز شلمچه را یکی از راهکارای رفع مشکلات برشمرد و گفت: بالا رفتن صادرات به تبع آن  رشد صنایع، زمینه ایجاد اشتغال فراهم می شود و برای دست یابی به این هدف و بالا بردن صادرات تمام فعالیت و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

وی افزود:تمام تلاش خود در مسیر سرمایه‌گذاری، بهبود فضای کسب و کار و رونق صادرات به‌کار می گیریم تا سریع‌تر و بهتر به نتیجه مطلوب دست یابیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.