بیانیه انجمن‌ اصناف و بازار به مناسبت روز قدس/

همه مسلمانان آزادی قدس شریف را فریاد بزنند/ رژیم صهیونیستی امروز برای بقا دست و پا می‌زند

جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار در بیانیه‌ای که در آستانه روز قدس صادر کرده ضمن تاکید بر حمایت از مقاومت فلسطین آورده است: از مقاومت لبنان و فلسطین و رزمندگانی که در عراق و سوریه علیه وهابیت می‌جنگند، حمایت جدی می‌کنیم.

همه مسلمانان آزادی قدس شریف را فریاد بزنند/ رژیم صهیونیستی امروز برای بقا دست و پا می‌زندبه گزارش حوزه‌ی احزاب وتشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در بیانیه جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار که در آستانه روز قدس صادر شده است با بیان اینکه آزادگان جهان در حالی برای برگزاری مراسم روز جهانی قدس آماده می شوند که رژیم اشغالگر قدس با یورش بیرحمانه به مسجدالاقصی نمازگزاران روزه دار فلسطینی را در صحن این مکان مقدس مورد ضرب و شتم قرار داده اند آمده است: این حمله در حالی صورت گرفته که شهرک نشینان صهیونیست نظامیان اسرائیلی را همراهی می‌کردند.

جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار در بیانیه خود ضمن محکوم نمودن این حملات وحشیانه درآستانه روز قدس یادآور شده است: روز جهانی قدس که به ابتکار امام خمینی(ره) برای نابودی اسرائیل غاصب بنیان نهاده شده است ، روزی است که همه آزادگان جهانی که برای شرافت انسانی و بزرگداشت دین می جنگند، یکصدا علیه مظالم صهیونیستها به خیابانها خواهند ریخت تا فریاد خود را بلندتر از همیشه به ملت‌های جهان برسانند.

این بیانیه می افزاید: رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی در منطقه و جهان است. رژیمی که زمانی حال و هوای نیل تا فرات را در سر می‌پروراند، امروز به لطف خداوند و قدرت اسلام به عنصری تبدیل گردیده است که تنها برای بقا دست و پا می‌زند.

در این بیانیه آمده است: جنگهای مختلفی که در سال‌های اخیر انجام شد به‌خوبی نشان می‌دهد که آنچه این رژیم جعلی با تبلیغات در سطح جهان گسترش داده بود و خود را قدرت بلامنازع و شکست ناپذیر در منطقه معرفی کرده بود ،تنها یک طبل توخالی می‌باشد.اما باید توجه داشت که صلح جهانی توسط این رژیم طی نیم قرن گذشته مورد تهدید قرار گرفته و رفتار این رژیم پیام آور خشونت،اشغال و آوارگی و در یک کلمه مصداق عینی نقض حقوق بشر است.

این بیانیه تاکید کرده است: ما به مسلمانان جهان اعلام می‌داریم که جهان اسلام باید یکصدا علیه مظالم رژیم صهیونیستی به میدان بیایند و اطمینان داریم که میتوانیم با اتحاد، این قدرت پوشالی را نابود کنیم و ریشه این درخت فاسد در منطقه را بخشکانیم.

این بیانیه ادامه می‌دهد: رژیم صهیونیستی با حمایت مالی و تدارکاتی گروههای تکفیری به جان ملت‌های اسلامی افتاده و بزرگترین جنایات بی‌سابقه تاریخ را مرتکب می شوند. آنها با زنده سوزی، سربریدن‌ها،تکه‌تکه کردن بدن‌های اسرا و تجاوز به نوامیس، عملا جنایات صهیونیست‌ها را در سرزمین‌های اسلامی نمایندگی می‌کنند.

همچنین این بیانیه می‌افزاید: عراق و سوریه اکنون در آتش‌افروزی‌های تکفیری‌ها می‌سوزد. یمن به‌خاطر مداخلات صهیونیست‌ها هر روز با بمبهای سعودی شخم زده می شود. لیبی و افغانستان و پاکستان صحنه تاخت و تاز جنایات وهابی‌هااست. سرچشمه همه این جنایات رژیم صهیونیستی است و از تل آویو هدایت و مدیریت می‌شود.

در این بیانیه با اشاره به اینکه اکنون قدس شریف زیر چکمه صهیونیست ها است آمده است: قبله اول مسلمین جهان در اشغال کسانی است که طی نیم قرن، از هیچ خیانتی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین فروگذار نکرده‌اند و روز جهانی قدس روزی است که همه مسلمانان باید آزادی قدس شریف را فریاد بزنند.

جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار در بیانیه خود تاکید کرده است: جبهه مقاومت از لبنان تا سوریه، از سوریه تا عراق و ایران و لبنان سال‌ها است که با تبهکاری‌های رژیم صهیونیستی‌ پنجه در پنجه انداخته است و در نبرد 33 روزه،8 روزه و52 روزه طعم تلخ شکست را برای اولین بار به صهیونیست‌ها چشانده است. صهیونیست‌ها،تکفیری‌ها را حمایت می‌کنند تا از پشت به جبهه مقاومت خنجر بزنند.

در این بیانیه آمده است: رزمندگان اسلام و مدافعین حرم و حریم آل‌الله طی 5 سال گذشته با نثار خون خود اجازه ندادند این خیانت و جنایت، جبهه مقاومت را از پای درآورد. امروز جبهه مقاومت از هر زمانی قوی‌تر و پرقدرت‌تر از همیشه ظاهر شده است و نقشه‌های شوم آمریکا و اسرائیل را بر باد داده است. ما قویا از مقاومت لبنان و فلسطین و رزمندگانی که در عراق و سوریه علیه وهابیت و تکفیر می‌جنگند حمایت می‌کنیم.

این بیانیه تاکید ‌می‌کند: به دولت ترکیه هشدار می‌دهیم که نشستن و دست مودتی که با اسرائیل در آستانه روز قدس ، داده شد برای آنها گران تمام خواهد شد. بزودی شاهد خواهیم بود که ملت مسلمان ترکیه به این دولت درسی خواهند داد که دیگر فکر نشستن در کنار اسرائیل را از سرخود بیرون کند.

این بیانیه در پایان ضمن دعوت ار آحاد مردکم برای حضو در راهپیمایی روز جهانی قدس می‌افزاید: جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار ضمن گرامیداشت شهدای مقاومت و شهدای حرم ،روز جهانی قدس همراه با ملت ایران و ملتهای جهان به خیابان‌ها خواهد آمد و فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسرائیل و آل سعود سر خواهد داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: قدس ، بیانیه ، اصناف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار