توزیع و فروش گوشت‌های آلوده به تب برفکی

معاون دفتر بهداشت و مدیر بیماری های دامی گفت: متخلفان شهرستان آمل دام هایی را که به بیماری تب برفکی مبتلا بودند با مبالغ کم خریداری کرده و در مکان های مخفی اقدام به ذبح و فروش می کردند.

داراب عبدالهی معاون دفتر بهداشت و مدیر بیماری های دامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: محیط بانان شهر آمل پس از هماهنگی با دادستان و مجوز قضایی به همراه ماموران پلیس اطلاعات این شهرستان به بازرسی از منزلی پرداختند که در آن عده ای مشغول به ذبح غیرقانونی بودند.

وی ادامه داد:در این مکان 11 لاشه گوسفند که به صورت غیر مجاز ذبح شده از این مکان کشف و ضبط و عاملان فروش گوشت های آلوده دستگیر شدند.

معاون دفتر بهداشت و مدیر بیماری های دامی یاد آورشد: با تایید وجود تب برفکی در این لاشه های غیر مجاز این منزل به دستور مقامات انتظامی پلمب شد.

عبدالهی گفت:این متخلفان دام هایی را که به بیماری تب برفکی مبتلا بودند با مبالغ کم خریداری کرده و در مکان های مخفی اقدام به ذبح و فروش می کردند.

معاون دفتر بهداشت و مدیر بیماری های دامی گفت: تحقیقات به عمل آمده در خصوص گوشت های مشکوک به تب برفکی در استان همچنان ادامه دارد. 

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار