شاهزاده اردن در پیامی انتخاب مجدد لاریجانی را به عنوان رئیس مجلس تبریک گفت

شاهزاده اردن در پیامی انتخاب مجدد علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

شاهزاده اردن در پیامی انتخاب مجدد لاریجانی را به عنوان رئیس مجلس تبریک گفت
به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن بن طلال، شاهزاده اردن با صدور پیامی انتخاب مجدد دکتر علی لاریجانی به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل است:
 
برادر بزرگوار جناب لاریجانی
 
رئیس محترم مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران
 
سلام علیکم
 
خوشوقتم ضمن تقدیم بهترین درودها، صمیمانه انتخاب مجدد جنابعالی به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی در کشور عزیزتان را تبریک و تهنیت عرض نمایم.
 
همچنین گفت وگوهای خویش با آن جناب را یادآوری می کنم، که امیدوارم در آینده مجددا از سر گرفته شود، در همین راستا به دعوت جنابعالی از این جانب برای شرکت در همایش بین المللی با عنوان «حمایت از فلسطین رمز مقاومت و از غزه به عنوان قربانی جنایت» که در سال 2009 در تهران برگزار گردید اشاره نمایم.
 
فلسطین و قدس شریف همچنان نیازمند حمایت و پشتیبانی می باشند. برای آنکه آحاد فلسطینیان بتوانند مقاومت کنند و جلو تجاوزات و وحشیگری های چدین باره رژیم اشغالگر قدس را بگیرند. در راستای مقابله با این چالش ها اخیرا پنجمین اجلاس فوق العاده کنفرانس سران اسلامی پیرامون مسئله فلسطین و قدس شریف در جاکارتا برگزار شد.
 
بی شک اقدام مشترک انسانی تنها راه جلوگیری اوضاع فوق العاده ای است تا منطقه و خاورمیانه در آن به سر می برد.
 
با گسترش شکاف میان نیازهای انسانی و درآمدهای موجود در سطح بین المللی ما شدیدا نیازمند طرح هایی همچون، «موسسه بین المللی زکات و همیاری» که بیش از سی سال است که خواستار تاسیس آن بوده ام می باشیم. این موسسه انسانی و بین المللی برای تحقق اهداف زکات در جامعه انسانی به کار خود ادامه می دهد و نمونه بارزی از تمدن اسلامی در جامعه معاصر بشمار می رود.
 
اینجانب ضمن ابراز خوشوقتی از ادامه ارتباط با جنابعالی در جهت تحقق منافع میهن و امت از خداوند متعال مسئلت می نمایم همیشه مورد عنایت الهی قرار داشته و اقدامات شرافتمندانه موفق باشید و بتوانید همچنان در جهت کارهای خیرخواهانه گام های مثمرثمری بردارید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار