فارس؛

اهدا جایزه به دانشجویان صاحب استعداد برتر

دفتر استعداد های درخشان دانشگاه شیراز اعلام کرد بنیاد ملی نخبگان در نظر دارد جوایز تحصیلی ارزشمندی به دانشجویان صاحب استعداد برتر اعطا کند.

اهدا جایزه به دانشجویان صاحب استعداد برتر
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در اطلاعیه ای که با قید فوریت  از سوی دفتر دفتر استعداد های درخشان دانشگاه شیراز منتشر شده آمده است در اجرای آیین نامه جایزه های تحصیلی به دانشجویان صاحب استعداد برتر بنیاد ملی نخبگان، تعدادی از دانشجویان صاحب استعداد برتر  حمایت می شوند.

در این اطلاعیه  با تأکید براینکه انتخاب دانشجو بر اساس مقررات بنیاد صورت می گیرد  تصریح شده، دانشجویان پرونده آموزشی و پژوهشی خود را با توجه به آیین نامه بنیاد و عناوین  نخبگانی در سامانه  ثریا  به نشانی www.soraya.bmn.ir بارگزاری  کنند.

پس از تکمیل فرایند توسط دانشجو،  سامانه به صورت خودکار امتیاز  را محاسبه  و در نهایت به دانشجویانی که بالاترین امتیاز از مجموع فعالیت های نخبگانی را کسب کرده باشند با توجه به ظرفیت  اعلام شده در هرسال توسط بنیاد ملی نخبگان جوائز اهدا خواهد شد.

در اطلاعیه دفتر استعداد های درخشان دانشگاه شیراز  آخرین فرصت ارسال اطلاعات تا بیستم تیرماه اعلام و تأکید شده  علاقه مندان برای اطلاع از شیوه نامه اعطای جایزه های تحصیلی و همچنین عناوین فعالیت های نخبگانی به سایت بنیاد ملی نخبگان و بنیاد نخبگان فارس مراجعه  کنند .

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.