قنبرزاده: ملوانی ها برای ادعای خود سند رو کنند/ واگذاری نفت به بهنام پیشرو قطعی است

مدیرعامل باشگاه نفت تهران از قطعی بودن واگذاری این باشگاه به شرکت بهنام پیشرو برخلاف ادعای ملوانی ها خبر داد.

منصور قنبرزاده در گفت و گو با حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره درخواست نماینده مجلس استان گیلان از وزیر نفت مبنی بر انحلال باشگاه نفت تهران اظهار کرد: من دلیل چنین درخواستی را نمی دانم و اطلاع ندارم خسته بند براساس چه مستنداتی از وزیر نفت درخواست کرده که باشگاه نفت را منحل کند. تیم فوتبال ملوان انزلی نتوانست مجوزهای لازم را برای خرید امتیاز باشگاه نفت به دست آورد.  
 
وی افزود : طبق آخرین اطلاعی که من دارم صبح امروز مجوز کمیسیون ماده پنج درباره باقی ماندن نفت در تهران و فروش باشگاه به امضای رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و همچنین رئیس کمیسیون ماده پنج رسیده و تاج رئیس فدراسیون فوتبال نامه رسمی این انتقال را ابلاغ کرده است.
 
قنبرزاده در خصوص واگذاری باشگاه نفت به شرکت بهنام پیشرو کیش، گفت: پس از مخالفت کمیسیون ماده پنج و فدراسیون فوتبال با انتقال نفت به ملوان، شرکت بهنام پیشرو کیش به عنوان برنده مزایده باشگاه نفت اعلام شد. ساعت 11 امروز مقدمات قانونی این انتقال انجام شده و امور حقوقی باشگاه نفت مباهی نامه این انتقال را که از قبل اماده شده بود به امضا رساند. در واقع هیئت فوتبال این انتقال را یک شنبه به اداره کل ورزش و جوانان ابلاغ کرد و کمیسیون ماده پنج و اداره ورزش و جوانان این انتقال را امروز نهایی کردند.

مدیرعامل باشگاه نفت در پایان خاطر نشان کرد: با نهایی شدن انتقال نفت به شرکت بهنام پیشرو کیش تا 20 روز دیگر تمام مطالبات بازیکنان پرداخت می شود و به احتمال فراوان نفت با همین نام در لیگ برتر شرکت می کند. البته احتمال دارد پسوند یا پیشوندی به نام نفت اضافه شود. در کل من از روشن شدن تکلیف نفت خوشحالم و درباره قانونی بودن ادعای انزلی چی ها بهتر است افرادی که با کار حقوقی آشنایی دارند، اظهار نظر کنند و من به عنوان فردی که هیچ شناختی از مسائل حقوقی ندارم درست نیست که از لحاظ شرعی و عرفی درباره مسئله ای که اطلاعی ندارم، صحبت کنم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار