جودکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

لزوم هماهنگی دستگاه های مسئول جهت مبارزه با ساخت و ساز های غیر مجاز

سرپرست معاونت امور فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان دماوند، گفت: در راستای برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان باید هماهنگی دستگاه های مسئول و اجرایی صورت گیرد تا کمتر شاهد تصرف اراضی ملی باشیم.

لزوم هماهنگی دستگاه های مسئول جهت مبارزه با ساخت و ساز های غیر مجاز
جواد جودکی سرپرست معاونت امور فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان دماوند در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: با توجه به اینکه سال گذشته شاهد کاهش ساخت و سازهای غیرمجاز بوده‌ایم، متاسفانه در سال جاری  این موضوع رشد پیدا  کرده است هم چنین در شهرستان دماوند برخی از ساخت و سازهای غیرمجاز در حال قطعه‌بندی هستند.  

سرپرست معاونت امور فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان دماوند تصریح کرد: در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان نیازمند هماهنگی دستگاه های مسئول و اجرایی هستیم تا کمترشاهد تصرف اراضی ملی باشیم.

وی  گفت: در همین راستا و به دستور فرماندار شهرستان دماوند در مورد  ساخت و سازهای غیرمجاز با مسؤلان خاطی دستگاه‌ها نیز برخورد جدی می‌شود و اگر در حوزه مسئولی ساخت و ساز غیرمجاز صورت گیرد،خود او باید پاسخ‌گو باشد.

سرپرست معاونت امور فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان دماوند با اشاره به اینکه بازدیدهایی از عملیات آزادسازی حریم رودخانه در روستاهای شرق دماوند انجام شده، بیان کرد: احکام صادر شده باید به‌ طور کامل اجرایی و از تصرف بستر و اراضی ملی جلوگیری شود.

جودکی افزود: ستاد پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز یکی از ستادهای مهم است که باید ساماندهی و جلوگیری از   ساخت و سازهای غیرمجاز به صورت جدی در دستور کار این سازمان قرار گیرد.

سرپرست معاونت امور فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان دماوند مطرح کرد: مسئولان نباید در محدوده مسؤولیت خود اجازه ساخت و ساز غیرمجاز را بدهند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار