60 درصد خیرین مدرسه ساز به تعهدات خود عمل کردند

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان‌های استان تهران از تعهد ٦٠ درصدی خیرین مدرسه ساز خبر داد.

مجید پیروزان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان‌های استان تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: از ابتدای خرداد ماه تا پایان تیر ماه پیگیری امور مالیات های مستقیم خیرین مدرسه ساز در دستور كار قرار دارد كه طبق آن تمام امور مالیاتی خیرین بررسی و برنامه هایی در این رابطه تدوین می شود.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان‌های استان تهران در خصوص پروژه های كنونی مجمع خیرین عنوان كرد: دستورات لازم برای ساخت مدارسی در ملارد و شهریار ابلاغ شده همچنین ٦٦ پروژه خیر ساز مشاركتی دیگر نیز در دستور كار قرار دارد كه طبق آن با توجه به اعتبارات موجود اقدامات لازم انجام می شود.

وی در ادامه بیان كرد: پروژه نیمه كاره "فضای آموزشی بهارستان یك" در ساوه نیز با كمك یك میلیاردی خیرین در دستور كار قرار دارد تا دانش آموزان آن مناطق به دلیل كمبود امكانات از تحصیل باز نمانند.

پیروزان اذعان كرد: پردیس و بومهن نیز به شهرستان های استان تهران پیوست که قریب به ٥٠ هزار دانش آموز را تحت پوشش خود قرار داده و با كمبود ٣٢ مدرسه در این مناطق رو به رو هستیم، امیدواریم تا پایان سال جاری مقداری از مشكلات مرتفع شود.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان‌های استان تهران عنوان كرد: تا كنون ٦٠ درصد از خیرین نسبت به تعهدات خود اقدامات لازم را انجام دادند كه امیدواریم تا پایان سال جاری نیز سایر خیرین نسبت به تعهدات خود پایبند باشند تا مشكلات مدرسه سازی تا حد قابل توجهی مرتفع شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار