حسنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مسئله فیش‌های حقوقی باید از مسیر قانونی خود پیگیری شود

نماینده مردم رشت گفت: مطرح شدن فیش های حقوقی نجومی یک بحث سیاسی است و پیگیری آن از طریق رسانه‌ها کار درستی نمی‌باشد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است که جنجال فیش‌های نجومی حقوقی برخی مدیران در رسانه‌ها آغاز شده است که در این راستا سران هر سه قوه به دنبال بررسی و برخورد جدی با عاملان این موضوع هستند.

در این میان اما برخی اعتقاد دارند که مسئله فیش های حقوقی به اندازه‌ای که در رسانه ها مطرح شده است میان مدیران شایع نبوده و این تخلف تنها از سوی برخی مدیران صورت گرفته و نباید این موضوع با این بازتاب گسترده در رسانه ها مطرح می شد.

"محمدصادق حسنی‌جوریانی" نماینده مردم رشت، یکی از افرادی است که اعتقاد دارد پرونده فیش های حقوقی یک موضوع سیاسی بوده که برای تخریب دولت در جامعه مطرح شده است.

وی که به ادعای خود یکی از مدیران مالکی بوده است در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به این موضوع گفت: مسئله فیش‌های حقوقی نامتعارف همیشه در سطح جامعه مطرح بوده اما بنده با این حجم عظیم از تبلیغات رسانه‌ای برای پیگیری موضوع فیش‌های حقوقی نامتعارف برخی از مسئولان دولتی موافق نیستم.

نماینده مردم رشت در ادامه اظهار داشت: پیگیری مسئله فیش‌های حقوقی باید در مسیر قانونی خود از طریق قوه قضاییه پیگیری شود و بررسی این موضوع از طریق رسانه‌ها تنها موجب خدشه دار شدن امید مردم می‌شود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس دهم با اشاره به اینکه درصد بسیار کمی از مدیران مرتکب این تخلف شده‌اند، ادامه داد: در رسانه‌ها به گونه‌ای این موضوع بیان می‌شود که تمامی مدیران دولتی حقوق‌های چند صد میلیونی دریافت می‌کنند که این بازتاب موجب از میان رفتن اعتماد مردم نسبت به دولت می‌شود.

وی در پایان اظهار داشت: بنده اعتقاد دارم که مطرح شدن این موضوع با این بازتاب یک بحث سیاسی است و پیگیری آن از طریق رسانه‌ها کار درستی نمی‌باشد.

به نظر می رسد که تا اعلام نتایج بررسی فیش‌های چند صد میلیونی حقوق از سوی دولت و مجلس، نمی توان پذیرفت که آیا مطرح شدن این موضوع با این گستردگی در جامعه جنبه سیاسی دارد یا خیر، اما آنچه که از شواهد امر پیداست آن است که علاوه بر وجهه سیاسی این قضیه، نمی توان به هیچ عنوان منکر وجود چنین فیش های حقوقی نامتعارفی در سطح مدیران کشوری شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، حقوق نجومی ، رشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار