ارزش کل معاملات از 2 میلیارد ریال فراتر رفت

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات با کاهش 249.87 واحدی به عدد 73 هزار و 940 واحد رسید.

 به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات با کاهش 249.87 واحدی به عدد 73 هزار و 940 واحد رسید.
 
براین اساس ارزش کل معاملات از 2 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 1 میلیارد سهم طی 90 هزار نوبت معاملاتی بود.  
 
این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن با 31.41 واحد کاهش به عدد 13 هزار و743  واحد رسید.  
 
گفتنی است نماد خساپا، تاپیکو با اعمال مثبت و نماد پارسان، شبندر، کچاد، شپنا، رمپنا با اعمال منفی موجب کاهش دماسنج تالار شیشه ای شدند.  
 
شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با 3.60 واحد کاهش به عدد 775هزار و 90 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 662 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 326 میلیون سهم طی 23 هزار نوبت معاملاتی بود.

***شاخص بازار امروز منفی بود

 عباس اسپید در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت بورس امروز افزود: بازار بورس نزدیک به 200 درصد شرکت سایپا بود که در انتها با 100میلیون خرید بسته شد. 
 
وی ادامه داد: نفت و گاز پارسیان، پالایشگاه نفت بندرعباس و چادرملو بیشترین تاثیرمنفی را بازار داشتند و شرکت سایپا بیشترین تاثیرمثبت را بر روی بازار بورس داشتند. 
 
این کارشناس بورس در ادامه از وضعیت بازار بورس نسبت به هفته گذشته خبر داد و تصریح کرد: تغییر چندانی در بازار بورس مشاهده نشده و همچنان حجم معاملات پایین و منفی است و بنظر می رسد تغییری در روند آن ایجاد نشود. 
 
اسپید در ادامه عنوان کرد: امیدواریم بازار بورس در طی هفته آینده  روند مثبتی داشته باشد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار