ساری،

آغاز محدودیت‌های ترافیکی در "جاده‌های شمال"

محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: رفت و آمد انواع تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از جاده کندوان ممنوع است

سرهنگ جعفر محمدنژاد افزود: رفت و آمد همه موتورسیکلت‌ها بجز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری از ساعت 12 امروز تا ساعت 24 روز جمعه 11 تیر ماه از جاده های کندوان، هراز، سوادکوه، سمنان و بالعکس ممنوع است.

وی گفت: رفت و آمد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 امروز ، پنج‌شنبه 10 و جمعه 11 تیر ماه امسال از جاده هراز ممنوع است.

سرهنگ جعفر محمدنژاد گفت: رفت و آمد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روز جمعه 11 تیر ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران با بیان اینکه رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 روز جمعه 11 تیر ماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است گفت: با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از19 تا 24 همان روز از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌آباد (دزبن) به‌سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

وی افزود: وضعیت ترافیک در جاده های هراز، کندوان و سوادکوه عادی و روان است.

انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار