اختصاصی/

آغاز طرح پاکسازی خیابان‌ ناصر خسرو از شنبه

مسئول روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان تهران از اجرای طرح تعزیراتی برای برخورد با قاچاقچیان و فروشندگان دارو از شنبه خبر داد.

طرح پاکسازی خیابان‌ ناصر خسرو از داروهای قاچاق از شنبه اجرایی می شودعلی‌اکبر حقانی مسئول روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: بنا به ضرورت و دستور ریاست سازمان تعزیرات، طرح عملیاتی مشترک تعزیرات استان تهران با دستگاه نظارتی تحت عنوان مبارزه با قاچاق کالا و سلامت جامعه پس از تصویب از شنبه اجرایی می‌شود.
 
وی افزود: با استقرار پایگاه ثابت بازرسان دستگاه‌های نظارتی همچون قاضی دادسرا، بازرسی گمرک، رئیس شعبه تعزیرات در این پایگاه در 2 شیفت در قالب 10 اکیپ از ساعت 10 تا 15 و 15 تا  20 در آماده‌باش هستند و 10 دستگاه نیسان برای انتقال کالای قاچاق مکشوفه در محل است.
 
حقانی بیان داشت: از شهروندان  درخواست می‌کنیم در صورت گزارش و هرگونه شکایت در خصوص داروهای قاچاق و مکمل‌های دارویی مراتب  را به  تعزیرات اعلام کنند تا در اسرع وقت به شکایت آنها رسیدگی شود.
 
مسئول روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان تهران پایان افزود: در این طرح با تخلفات عرضه داروی قاچاق، مکمل‌های دارویی و عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی، غیر بهداشتی و قاچاق برخورد قاطع خواهد شد.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۴ تير ۱۳۹۵
سلام اولا که به انها اطلاع دادید که چند وقتی حضور پیدا نکنند دوما انهایی که تا الان از دارو فروشها گرفته اید چکار کردید چند روزی بازداشت کمی جریمه و.......... ازاد که مجدد فعالیتشان بیشتر شد ک بطوری این افراد با حضور چند سالی در ناصر خسرو صاحب ملک واموال بی حساب در شمال کشور خصوصا فومن و ماکلوان این طرح هم چند روزی ادامه دارد وخاتمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۱۱ تير ۱۳۹۵
نیروهای بیشتر در لب مرز باشند تا قاچاق کم تر شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۰ تير ۱۳۹۵
سلام
زحمت کشیدین که به همشون اطلاع دادین که از شنبه می‌آییم سراغتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۰ تير ۱۳۹۵
چقدر جالبه تاریخ می دن تا قاچاقچیا و دارو فروشا جنساشونو مخففی و خودشون سرو کلشو ن پیدا نشه
مسخره کردن مردمو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۱۰ تير ۱۳۹۵
خب حالا که اعلام کردید، همه میرن قایم میشن
آخرین اخبار