رونی: ترجیح می دهم مربی بعدی انگلیسی باشد

کاپیتان تیم ملی انگلیس ترجیح می دهد سرمربی تیمش هموطنش باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان روی هاجسون روز دوشنبه پس از شکست مقابل ایسلند و حذف از یورو 2016 از سمت خود به عنوان سرمربی انگلیس کناره گیری کرد و گفته می‌شود گرث ساوسگیت به عنوان جانشین او انتخاب شود. همچنین صحبت از آرسن ونگر نیز به عنوان سرمربی بعدی انگلیس مطرح شده و رونی عنوان کرد که ترجیح می‌دهد سرمربی بعدی یک انگلیسی  باشد.
 
وی در این باره  گفت: البته که بهتر است سرمربی بعدی انگلیسی باشد ولی باید شخصی مناسب برای این کار باشد، باید اعتبار و توانایی های لازم برای این کار را در خود داشته باشد، چه انگلیسی باشد چه نه باید صبر کنیم و ببینیم، باید تمبر خود را بر روی تیم بزند. یک چیز را می‌دانم. 
 
اگر من مربی بعدی تیم بودم بسیار هیجان زده می‌شدم، شاید حالا کار سختی باشد ولی ما تیم خیلی خوبی هستیم، یک ترکیب هیجان انگیز داریم. 

 هر مربی بیاید کار سختی دارد ولی بازیکنان لازم برای حرکت رو به جلو از این شرایط را دارد. همیشه سعی کردم صادق باشم و پاسخ‌های صادقانه بدهم  و از من پرسیده شد آیا با ترس بازی کردم و باید بگویم که هیچگاه ترسی در من وجود نداشته است. ما فقط زهردار نبودیم و این به ما ضربه زد.

انتهای پیام/
برچسب ها: رونی ، هاجسون ، انگلیس ، یورو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار