کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین:

رژیم صهیونیستی با توطئه مذهبی به دنبال حاشیه امن برای خود است

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین اعلام کرد: رژیم صهیونیستی با توطئه اختلاف مذهبی در میان مسلمانان بر آن است تا ذخایر امت اسلامی را منهدم کند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس از امت اسلامی خواست با حضور پرخروش خود در مراسم روز جهانی قدس نشان دهند که آزادی فلسطین جز با محو رژیم پلید صهیونیستی میسر نمی‌شود و هرگونه طرح و برنامه‌ای برای امنیت و مشروعیت بخشیدن به موجودیت این رژیم محکوم به شکست است.

در ابتدای این بیانیه آمده است: آزادی سراسر فلسطین و نابودی اسرائیل همواره از مهمترین آرمان‌های انقلاب اسلامی قبل و بعد از پیروزی آن بوده، هست و خواهد بود که از سوی امام (ره) مطرح و توسط خلف صالح ایشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مورد تأکید بوده است. روز جهانی قدس تبلوری از تعهد به این آرمان مقدس است که از اولین سال پیروزی انقلاب اسلامی، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تعیین و همواره تاکنون به شکل برجسته و اثرگذار در کشورهای جهان برپا شده است.

این کمیته در ادامه بیانیه خود اعلام کرد: روز جهانی قدس با هدف ایجاد وحدت در میان مسلمین و آزادگان جهان و سازمان‌های فلسطینی بر آن است تا خیزش و خروشی مردمی را علیه استکبار و اشغالگری سامان دهد و راهی باشد برای غلبه مستضعفین بر مستکبران جهان. در روز جهانی قدس چهره کریه صهیونیسم کودک‌کش و وحشی نزد جهانیان هویدا شده و ترفندها و توطئه آنها برای ایجاد تفرقه و نفاق در میان مسلمانان بر ملا می‌شود و بیش از پیش بر جهانیان ثابت می‌شود که این روز، روزی جهانی است.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین تأکید کرد: هم‌اکنون رژیم صهیونیستی با سابقه و کارنامه‌ای مملو از وحشی‌گری و جنایات ظرف 68 سال گذشته بر آن است تا با تحرک در مجامع بین‌المللی و تطمیع دست نشانده‌های زبون خود، مشروعیت ساختگی برای خود ایجاد کند و همراه با همپالگی رژیم آل سعود برای خود در دستگاه حقوقی سازمان ملل متحد کسب وجهه نماید.

«رژیم صهیونیستی با طراحی و اجرای توطئه اختلاف مذهبی در میان مسلمانان و حمایت همه جانبه از گروه‌های سلفی و تکفیری بر آن است تا با ایجاد حاشیه امن برای خود، منطقه را به آشوب کشیده، ذخایر امت اسلامی را منهدم کند و با کشتار جوانان، نیروی انسانی این ملت را از بین برده و نسبت به فرسایش ارتش‌های قدرتمند منطقه در برابر خود، موجودیتی ضعیف و بی اثر بسازد».

این کمیته با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی با سرمایه گذاری در پروژه عادی سازی روابط کشورهای منطقه، به دنبال تقویت ایده حمایت از فلسطین بدون نابودی اسرائیل است، اعلام کرد: ایده‌ای که متاسفانه از سوی برخی از سازشکاران و غفلت زدگان منطقه نیز مورد توجه واقع شده و در مرحله اجرایی شدن است.

در ادامه این بیانیه آمده است: هم اکنون با توجه به تمام برنامه‌های شیطانی این رژیم در منطقه و جهان و مشخص شدن مرزهای تعهد و خیانت حامیان راستین و دروغین آرمان آزادی قدس شریف و حمایت همه جانبه غرب و استکبار از این توطئه‌های شوم مبنی بر تهدید و جنگ طلبی و تجزیه در کشورهای اسلامی، کماکان شعله‌های سوزان انتفاضه جان بی ارزش و نامشروع این رژیم را در برگرفته است و فلسطین به سوی مسلح شدن و شمولیت مقاومت پیش می‌رود.

در ادامه بیانیه این کمیته آمده است: در زمانی که رژیم صهیونیستی تصور می‌کرد با انحراف جریان بیداری اسلامی، محور مقاومت را محدود و مهار کرده، شاهد رشد عملیات فردی با ابتکارات و نوآوری‌های مبارزاتی از جمله ساخت سلاح و تیربار و انجام عملیات در قلب این پیکره منحوس هستیم تا تاییدی باشد بر راه آن پیر سفر کرده مقاومت که «مسئله فلسطین جز با مسلسل‌های متکی بر ایمان» حل نمی‌شود.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ضمن محکومیت استمرار کشتارها و کودک‌کشی‌های رژیم اشغالگر و دست‌اندازی‌های بیهوده صهیونیسم بر حریم محور مقاومت در بحرین، عراق، سوریه، یمن و دیگر دولت‌های مسلمان، تاکید دارد رژیم صهیونیستی می‌کوشد با عادی سازی ارتباط خائنانه، پوششی بر جنایات روزافزون خود بگذارد.

این کمیته از امت اسلامی می‌خواهد تا با حضور پرخروش خود در روز جهانی قدس نمادی از اراده پولادین و دشمن شکن خود در مقابل این همه هجمه رسوا و زبون را به نمایش گذارند و نشان دهند که آزادی سراسری فلسطین جز با محو رژیم پلید صهیونیستی میسر نمی‌شود و هرگونه طرح و برنامه ای برای امنیت و مشروعیت بخشیدن به موجودیت این رژیم محکوم به شکست است و برقراری ارتباط با رژیم اشغالگر از سوی هر دروغگو و مسلمان نما را خیانت آشکار به اسلام و مسلمانان و فلسطین و آن را ننگی بزرگ و عار تاریخی برای دشمنان خدا و دین می‌شمارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار