اصفهان؛

هفته نخست مهرماه، زمان احتمالی برگزاری جشنواره کودک

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان گفت: هفته نخست مهرماه زمان احتمالی برگزاری جشنواره فیلم کودک خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی با اشاره به زمان برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان اظهار داشت: در جلسه معاون سینمایی وزارت ارشاد و تعدادی از مسئولان این وزارتخانه با شهردار و اعضای شورای شهر اصفهان، مقرر شد برای تعیین زمان برگزاری این رویداد شهرداری ‌اصفهان تفاهمنامه‌ای تنظیم کرده و به تهران ارسال کند.

وی افزود: پس از تدوین این تفاهم‌نامه مسئولان وزارت ارشاد آن را امضا کردند و نزدیک به 10 روز پیش، شهرداری اصفهان این تفاهم‌نامه را دریافت کرده و در صدد اجرای آن برآمده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به زمان برگزاری سی‌امین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان بیان کرد: پیشنهاد ابتدایی‌ برای برگزاری‌ جشنواره در سال جاری هفته نخست مهرماه است و دلیل انتخاب این زمان برگزاری جشنواره پیش از آغاز ماه محرم است.

وی درباره احتمال برگزاری این جشنواره در هفته نخست مهر امسال اظهار داشت: هفته نخست مهرماه، پیشنهاد ابتدایی به شمار میرود و با سال‌های دیگر تقارن دارد و باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های مورد نیاز انجام شود.

ارزانی خاطرنشان کرد: این زمان تنها در صورتی به تصویب نمی‌رسد که برای شهرداری مشکلی در هماهنگی هتل‌ها و یا برگزاری در این بازه زمانی وجود داشته باشد و دراین صورت زمان‌های دیگری برای برگزاری پیشنهاد می‌شود .



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.