آغاز لیگ برتر وزنه برداری از 25 شهریور

هفته اول رقابتهای لیگ برتر وزنه برداری باشگاههای کشور به میزبانی ذوب آهن اصفهان طی روزهای 25 و 26 شهریور برگزار می شود.

آغاز لیگ برتر وزنه برداری  از 25 شهریوربه گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ نخستین جلسه لیگ برتر باشگاههای کشور در سال 95 با حضور نمایندگان رسمی تیم های شرکت کننده در رده سنی بزرگسالان و جوانان، در فدراسیون وزنه برداری برگزار شد. برهمین اساس تصمیمات نهایی در خصوص برگزاری هرچه بهتر مسابقات لیگ برتر در این نشست از سوی نمایندگان و مسئولان سازمان لیگ گرفته شد.


همچنین نمایندگان تیم های شرکت ملی حفاری اهواز، مناطق نفت خیز جنوب، نفت و گاز مسجد سلیمان، ذوب آهن اصفهان، نیروی زمینی، عقاب نیروی هوایی همدان، رعد پدافند تهران، ستارگان ساری و پدیده کامیاران در این نشست حاضر شدند و تنها نماینده دانشگاه پیام نور در این جلسه حضور نداشت.تیم پدیده کامیارن نیز برای نخستین بار است که در جمع تیمهای حاضر در لیگ برتر جوانان و بزرگسالان حاضر می شود.

تیم های ذوب آهن اصفهان و یاسین پیشروقم در لیگ رده سنی جوانان شرکت نخواهند داشت و فقط در رده سنی بزرگسالان در لیگ برتر حضور دارند. لیگ جوانان با 8 تیم و لیگ برتر بزرگسالان با 9 تیم برگزار می شود.

لازم به ذکر است، مسابقات لیگ برتر بزرگسالان به صورت متمرکز در5 هفته، که نخستین هفته طی روزهای 25 26 شهریور در اصفهان و به میزبانی باشگاه ذوب آهن اصفهان برگزار خواهد شد.لیگ وزنه برداری جوانان در سه هفته برگزار می شود که نخستین هفته طی روزهای 7 و 8 مهر، به میزبانی باشگاه نیروی زمینی در مشهد برگزار می شود.


نخستین مرحله از ارسال مدارک به کمیته مسابقات فدراسیون وزنه برداری از 26 تیر آغاز می شود وتیم های حاضر در لیگ برتر بزرگسالان تا 15 شهریور و تیم های حاضر در لیگ جوانان نیز تا 20 شهریور مهلت ارسال مدارک و تکمیل لیست نهایی نفرات خود را دارند.در ضمن به هیچ وجه بعد از گذشت این تاریخ مدارک تیم های از سوی فدراسیون پذیرفته نمی شود.

شایان ذکر است، تاریخ برگزاری هفته های بعدی این دوره از لیگ برتر در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان متعاقبا از سوی فدراسیون وزنه برداری اعلام می شود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار