کرمان؛

جمع آوری کمک به مردم مظلوم فلسطین و یمن

همزمان با روز جهانی قدس ، 98 پایگاه جمع آوری کمک به مردم مظلوم فلسطین و یمن در استان کرمان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام مصطفی طاهری سرپرست معاونت توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمان، گفت: این پایگاهها برای جمع آوری کمک های مردم نیکوکار استان به مظلومان فلسطین و یمن در مسیرهای راهپیمایی روز قدس در سراسر استان مستقر خواهند شد .

وی افزود همزمان ، پایگاه های کمیته امداد در سراسر استان و پایگاههای مستقر در مصلاهای نماز جمعه هم کمک های مردم روزه دار را جمع آوری می کنند. .وی با بیان این که شماره حساب 2203136105 بانک تجارت نیز برای جمع آوری کمک های مردمی در استان در نظر گرفته شده است، افزود: پایگاه های کمیته امداد فقط به منظور جمع آوری کمک های نقدی مردم خیر استان راه اندازی می شوند و شهروندان از اهداء کمک های غیرنقدی به این پایگاه ها خورداری کنند.
.
حجت الاسلام طاهری با اشاره به این که سال گذشته 86 پایگاه به منظور جمع آوری کمک های مردمی برای یاری رساندن به مردم مظلوم فلسطین ویمن در مسیرهای راهپیمایی روز قدس راه اندازی شد، خاطرنشان کرد: بالغ بر یک میلیارد و 489 میلیون و 731 هزار ریال کمک های مردمی از طریق این پایگاه ها جمع آوری شد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: فلسطین ، یمن ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.