جام باشگاههای فوتسال جهان؛

مگنوس پیروز فینال تمام برزیلی/ زور فالکائو به پرافتخارترین تیم برزیل رسید

تیم فوتسال مگنوس در دیداری دشوار و جذاب به کارلوس باربوسا غلبه کرد و قهرمان جام باشگاههای فوتسال جهان شد.

مگنوس پیروز فینال تمام برزیلی/ زور فالکائو به پرافتخارترین تیم برزیل رسیدبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان فینال جام باشگاه های جهان در قطر و میان دو تیم برزیلی مگنوس و کارلوس باربوسا برگزار شد. در نیمه نخست این بازی دو تیم ابتدا با احتیاط کار خود را آغاز کردند و آرام آرام به دروازه حریف نزدیک شدند تا اینکه یخ بازی با حملات پی در پی باربوسایی ها و درخشش تیاگو دروازه بان آب شد تا مگنوس نیز به فکر حمله بیوفتد و حملاتش با سیو های دروازه بان کارلوس باربوسا روبرو شد. در ادامه نیز روی یک صحنه که خطا اعلام شده بود؛ فالکائو ضربه مسقیم و پر قدرتی را روانه دروازه کرد تا دفع ناقص دروزاه بان منجر به گل برتری مگنوس در این نیمه شده و بازی با نتیجه یک بر صفر به سود مگنوس در نیمه نخست به اتمام برسد.

اما در نیمه دوم تلاش دو تیم از همان ابتدا آغاز شد که دو تیم هدف های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده بودند؛ مگنوسی ها که با هدف اداره بازی پا به میدان گذاشته بودند پس از چندین دقیقه مقاومت سرانجام زوی یک صحنه غافلگیر شدند و گل تساوی را دریافت کردند تا این دیدار به وقت اضافه کشیده شود.

در وقت اضافی جدال پر هیجان فینال جام باشگاه های جهان که میتوان آن را مسابقه میان دروازه بان ها لقب داد دو تیم به سرعت روی دروازه یکدیگر فشار آوردند و در این میان هر دو تیم در فاصله کمتر از سی ثانیه به یک گل رسیدند تا نتیجه دو دو مساوی شود.

در ادامه فشار یاران فالکائو جواب داد و باربوسا پنج خطا شد و خود را در آستانه تقدیم کردن پنالتی نقطه دوم به مگنوس کرد تا چند دقیقه بعد پنالتی نقطه دو را یار شماره 11 مگنوس با یک ضربه فنی و دقیق به گل تبدیل کند. پس از این گل که کارلوس باربوسا به دنبال فرار از شکست بود با عجله توپ را به سمت زمین حریف حرکت می داد که در یکی از این حملات عجولانه توپ از دست رفت تا صحنه دو به دروازه بان منجر به گل چهارم مگنوس شود تا در سی ثانیه مانده به پایان؛ امید های باربوسا به سیاهی برود.

اما در این ثانیه های پایانی بازی به حاشیه کشیده شد و در یک صحنه برخورد شدید بازیکنان در محوطه شش قدم مگنوس منجر به پنالتی نقطه یم برای کارلوس باربوسا شد تا گل سوم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده و 12 ثانیه پایانی بازی برای دو تیم حیاتی شود. اما در این ثانیه های اندک باقی مانده توپ به دروازه مگنوس نزدیک نشد تا مگنوس به قهرمانی در جهان برسد.

از نکات قابل توجه این بازی؛ نبود برانکارد و حمل مصدوم توسط بازیکنان و پزشک به بیرون از زمین اشاره کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار