حزب ندای ایرانیان به مناسبت روز قدس بیانیه ای صادر کرد

حزب ندای ایرانیان به مناسبت یوم‌الله روز قدس 1395 بیانیه ای صادر کرد.

حزب ندای ایرانیان به مناسبت روز قدس بیانیه ای صادر کرد
به گزارش حوزه‌ی  احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حزب ندای ایرانیان به مناسبت یوم‌الله روز قدس 1395 بیانیه ای صادر کرد.


بسم الله الرحمن الرحیم

سُبْحَانَ الَّذِي أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَيْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى الَّذِي بَارَكْنَا حَوْلَهُ.

بار دیگر جمعه پایانی ماه رمضان فرا رسید تا ملتهای مسلمان آزادی قدس شریف از چنگال جهالت صهیونیسم را فریاد بزنند. آزادی از چنگال رژیمی که از بدو تاسیس تا به امروز موجب آن شده  هیچگاه منطقه ما روی آرامش و امنیت نبیند و همواره دسیسه های صهیونیستی و رفتار کج دار و مریز برخی کشورهای عربی بحرانهای پیاپی را رقم بزند.

امسال در شرایطی به استقبال روز جهانی قدس می رویم که کشورهای مسلمان و منطقه خاورمیانه روزگار سخت و پر تنشی را تجربه می کنند. این روزها کشتار، ترور و نا امنی به بخش جدایی ناپذیر منطقه ما تبدیل شده است. کشورهایی که در سالهای گذشته برای رهایی صهیونیسم و پیروزی در رقابتهای سیاسی منطقه ایی مولود نا پاک داعش را به منطقه خاورمیانه تحمیل کردند؛ امروز خود شدیدا گرفتار افراط گرایی و نا امنی شده اند؛ حوادث غمبار انفجار فرودگاه استانبول جدید ترین شاهد بر این بی تدبیری خانمان سوز است.

ندای ایرانیان همچون سالهای گذشته ضمن مشارکت در راهپیمایی روز جهانی قدس از همه هموطنان و آزدیخواه دعوت می کند تا ضمن حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس خواستار ثبات، امنیت و اقتدار برای همه ملتهای مسلمان باشند.

حزب ندای ایرانیان

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار