شیخ ویسی: مطالبات نفتی ها، هفته آینده پرداخت می شود

دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران گفت: مسئولان جدید باشگاه به ما قول داده اند که در هفته آینده مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند.

وحید شیخ ویسی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جلسه عصر امروز بازیکنان نفت با حسین شهریاری سرپرست جدید باشگاه نفت تهران گفت: خوشحالم که سرانجام وضعیت مالکیت و مدیریت باشگاه نفت معرفی شد. شهریاری از مدیران موفق ورزش کشور محسوب می شود که من در تیم های سایپا و همین نفت تهران با وی کار کردم. بلافاصله پس از این که شهریاری به عنوان سرپرست باشگاه معرفی شد، جلسه کوتاهی را با بازیکنان نفت  برگزار و اعلام کرد که تمرینات تیم از جمعه یا شنبه هفته بعد شروع می شود. 

وی افزود: قرار بود که پس از پایان جلسه ما و شهریاری، وی جلسه ای را با نماینده شرکت بهنام پیشرو کیش برگزار کند و گویا قرار است که مطالبات اعضای تیم طی یک هفته آینده پرداخت شود.

شیخ ویسی درباره حضور سرمربی جدید نفت در تمرینات این تیم، بیان کرد: مسئولان باشگاه قول داده اند به احتمال فراوان تا پایان هفته سرمربی جدید تیم معرفی می شود و از روز نخست در تمرینات ما شرکت خواهد کرد اما اگر این اتفاق نیفتد تا اوایل هفته آتی سرمربی نفت معرفی می شود.

دروازه بان تیم فوتبال نفت در خصوص ادعای مسئولان ملوان مبنی بر انحلال نفت و بازگشت ملوان به لیگ برتر، اظهار کرد: مسئولان ملوان باور نمی کنند که سرنوشت نفت مشخص شده و این تیم در تهران می ماند. به همین دلیل می خواهند با این حرف ها ذهن مردم انزلی را منحرف کنند و عملکرد خود را مثبت جلوه دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار