بنیاد شعر و ادبیات داستانی صاحب خانه می‌شود

بنیاد شعر و ادبیات داستانی به احتمال زیاد در آینده نزدیک با خرید خانه‌ای که هم اکنون مستأجر آن است، صاحب خانه می‌شود.

ابراهیم زاهدی مطلق،معاون داستان بنیاد شعر و ادبیات داستانی در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  از صاحبخانه شدن بنیاد شعر و ادبیات داستانی خبر داد و اظهار داشت: داریم تلاش میکنیم ساختمان فعلی بنیاد را بخریم،خوشبختانه جابجایی نمایشگاه کتاب فرصتی بود که معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میتواند با استفاده از آن به کارهای دیگر خود برسد.

وی گفت: خرید خانه فعلی بنیاد شعر و ادبیات داستانی در حال حاضر در مرحله انجام مذاکرات قرار گرفته البته تا به امروز قول هایی داده شده است.

معاون داستان بنیاد شعر و ادبیات داستانی افزود: با صاحبخانه شدن بنیاد شعر و ادبیات داستانی نویسندگان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صاحب خانه می‌‎شوند زیرا ما این بنیاد را خانه نویسندگان می‌دانیم و به همه آنها اعلام کرده‌ایم که می‌توانند ملاقات‌های خود را در این بنیاد انجام بدهند.

زاهدی مطلق در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به توجه ویژه دست اندرکاران بنیاد شعر و ادبیات داستانی به حمایت از نویسندگان جوان و نوقلمان، تصریح کرد: نویسنده جوان در نظر ما فردی است که حتی اگر از نظر سن و سال دوران جوانی را پشت سر گذاشته اما درصدد انتشار اولین کتاب خود است.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد شعر و ادبیات داستانی در صدد این امر برآمده که به شرط تأیید اثر یک نویسنده یا شاعر جوان توسط چند نویسنده و شاعر شناخته شده و تصویب آن در شورای بنیاد شعر و ادبیات داستانی اقدام به انتشار اثر آن نویسنده یا شاعر بکند و برخلاف ناشرانی که بابت انتشار چنین آثاری پول دریافت میکنند به صاحب اثر حق الزحمه پرداخت بکند.

یادآور می شود بنیاد شعر و ادبیات داستانی در شهریور ماه سال گذشته با تخلیه خانه سابق خود به خانه جدید نقل مکان کرد و قرارداد 3ساله ای را با صاحبخانه جدید خود امضا کرد که بر اساس مفاد آمده در این قرارداد تصمیم گرفته شد که در مدت دو سال نخست مبلغی را به عنوان اجاره نپردازد و در سال سوم مبلغی جزئی بر حسب تغییر مبلغ اجاره بها به قرارداد افزوده شود.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.