جوابیه دانشگاه علم و صنعت در خصوص برگزاری اردوهای مختلط

معاون فرهنگی دانشگاه علم و صنعت گفت :دانشگاه علم و صنعت در زمینه اجرای قوانین اردوها مقید بوده و مجوز همه اردوها مطابق دستورالعمل اجرایی ا‌بلاغی وزارت علوم ‌صادر می شود و به هیچ اردوی فرهنگی تفریحی مختلطی مجوز داده نشده است.

افشین شریعت معاونت فرهنگی دانشگاه علم و صنعت در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اعتراض جمعی از دانشجویان نسبت به برگزاری اردوهای مختلط اظهار داشت: دانشگاه علم و صنعت در زمینه اجرای قوانین اردوها مقید بوده و مجوز همه اردوها مطابق دستورالعمل اجرایی ا‌بلاغی وزارت علوم ‌صادر می شود و به هیچ اردوی فرهنگی تفریحی مختلطی مجوز داده نشده است.

وی در خصوص صدور مجوز اردوه های خارج از دانشگاه گفت : مجوز برگزاری سفرهای آموزشی و پژوهشی که خارج ازمحیط دانشگاهی است فقط با درخواست استاد درس و با تایید مدیر گروه، مدیر فرهنگی و رییس دانشکده صادر می شود.

شریعت در خصوص نامه جمعی از دانشجویان این دانشگاه مبنی بر بروز تخلف در اردوهای مختلط گفت: بعضی از دروس رشته ‌هایی مانند معماری نیازمند برگزاری سفرهای آموزشی و پژوهشی در محیط بیرون از دانشگاه بوده و این کار با انجام روال قانونی خود انجام می‌شود.

وی افزود: متأسفانه برخی از مستندات ارائه شده در رابطه با تخلفات صورت گرفته، ارتباطی با سفرهای دارای مجوز ندارد.

شریعت یادآور شد: بهتر است دانشجویان با مشاهده ‌تخلفی در این سفرها با ذکر گزارش  ما را در‌این امر مهم بیشتر یاری کنند تا مسئولان دانشگاه بتوانند مسئولیت خود را به خوبی انجام دهند.

وی عنوان کرد: سفرهای آموزشی و پژوهشی اگر ناچارا به صورت مختلط برگزار شده باشند، از نظر آئین نامه‌ای روال قانونی خود را طی کرده است و اگر در این سفرها تخلفی صورت گرفته باشد مورد بررسی قرار گرفته و دانشگاه علم و صنعت حتما  با آن برخورد میکند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار