آغاز پیش تولید «دعوتنامه»/ فیلم تازه مهرداد فرید در مشهد می‌گذرد

جدیدترین اثر بلند سینمایی مهرداد فرید این روزها در مرحله پیش تولید قرار دارد.

«دعوتنامه» به پیش تولید رفت
مهرداد فرید تهیه کننده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فعالیت جدید خود گفت: «دعوتنامه» در مرحله پیش تولید قرار دارد و در حال جذب سرمایه هستیم که بخشی از آن فراهم شده و در ادامه مذاکره با عوامل جلو و پشت دوربین را خواهیم داشت.

وی در مورد لوکیشن و بازیگران فیلم عنوان کرد: تمام قصه در مشهد و حرم امام رضا (ع) می‌گذرد. در این فیلم حدود 10 کارکتر داریم که محوریت موضوع روی همه آنها است.

این کارگردان در تشریح قصه فیلم چنین گفت: قصه فیلم، مسئله روز اجتماعی و در قالب جیب بری است که فردی جیب زائران را می‌‎زند. البته مخاطب شاهد رگه‌های طنز نیست.

وی با بیان این مطلب که نویسندگی «دعوتنامه» را به طور مشترک با حمید چمنی نوشته، اظهار داشت: به جز نویسندگی فیلمنامه که به طور مشتر با حمید چمنی انجام می‌دهم تهیه کنندگی و کارگردانی آن را نیز بر عهده دارم.

فرید در بخش پایانی صحبت‌های خود در پاسخ به این سوال که آیا با فیلم «دعوتنامه» قصد حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد، خاطر نشان کرد: اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود در جشنواره فیلم فجر شرکت می‌کنیم.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار