در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اظهارنظر ترانه‌سرای آهنگ‌های بنیامین درباره وضعیت موسیقی

كارهای چند سال اخیر نشان می‌دهد كه ترانه نویس‌ها خیلی خوب كار می‌كنند البته ترانه های سطحی و پیش پا افتاده هم زیاد داریم.

فرید احمدی ترانه سرا كشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص همكاری خود با بنیامین بهادری گفت: ابتدای همه چیز از رفاقت آغاز شده است و همكاری من و بنیامین به غیر از دوستی قدیمی كه با هم داریم ادامه‌ی آن به دلایل حرفه‌ای كار بود یعنی اینكه فضاهای ذهنی، عاطفی و هنری ما شبیه همدیگر است و محصولاتی تولید می‌كنند كه مكمل یكدیگر هستند.
 
وی افزود: یعنی دوستی جای خود دارد اما مبنای ادامه‌ی كار ما حرفه ای بوده است و احساس می‌كنم ترانه‌هایی كه من می‌نویسم با صدای بنیامین  و آنچه كه در صدایش است یك همپوشانی خوبی دارد و به همین دلیل بیشتر همكاری‌های ما با هم بوده است. این همكاری تا به الان چهار آلبوم و ٢٠ قطعه متفاوت برای فیلم ها و تیتراژها و برنامه های مختلف بوده است.
 
احمدی ادامه داد: تعداد كثیری از جوانها هستند كه دوست دارند كارشان عرضه شود و این مسابقات شاید یك سكوی پرتابی شود برای رفتن به مدارج بالاتر. پس می‌تواند مفید باشد و باعث شود مردم آنها را بهتر بشناسند و خود آن فرد هم می‌تواند با این برنامه‌ها به یك ارزیابی از خود برسد كه در ادامه  مسیر به او كمك خواهد كرد.
 
احمدی در خصوص تمایز ترانه‌های خود با دیگر فعالان در این عرصه عنوان كرد: امروزه به دلیل اینكه شنونده زمان كمی برای درک، تجزیه و تحلیل دارد، این زحمت را باید شاعر بكشد و معنی و عمق تاثیرگذاری را اینقدر با خودش تمرین كند تا با كلمات ساده حرفهایش را به مخاطب بفهماند كه به اصطلاح به آن می‌گویند درك آنی و تاثیر طولانی.
 
این ترانه سرا درباره وضعیت موسیقی پاپ در این روزها گفت: من وضعیت را خوب می‌بینم، كارهایی كه در این ٣-٤ سال اخیر ساخته می‌شود نشان می دهد كه ترانه نویس ها خیلی خوب كار می‌كنند البته ترانه های سطحی و پیش پا افتاده هم زیاد داریم اما آن بخشی كه مردم آن را انتخاب می كنند به طور معمول ترانه های خوبی بوده است.
 
وی در پایان درباره كارهای جدید خود بیان کرد: من سعی می‌كنم خیلی پر كار نباشم كه كیفیت كارهایم آسیب ببیند اما همكاری‌هایی با بنیامین در زمینه ی تیتراژ فیلم سینمایی و آلبوم داریم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار