ارائه خدمات مالی به 40 شرکت دانش بنیان مستقر در پارک پردیس

مدیرعامل مؤسسه حسابداری مستقر در پارک فناوری پردیس گفت: این موسسه به 40 شرکت دانش بنیان مستقر در پارک فناوری پردیس خدمات مشاوره ای مالی ارائه می دهد.

محمود سلیمانی مدیرعامل مؤسسه حسابداری مستقر  در پارک فناوری پردیس در گفت و گو باخبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به همکاری این موسسه با شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک پردیس اظهار داشت:  مؤسسه ما از سال 92 با برخی از شرکت‌های مستقر در پارک فناوری پردیس همکاری داشته و پس از ارزیابی و بررسی مدارک و مستندات توسط پارک فناوری پردیس، این موسسه از شهریور 94 به صورت مجازی عضو پارک شد و از خرداد ماه سال جاری به صورت مستقر در مجتمع تجاری سازی و فن بازار پارک در حال ارائه خدمات به شرکت‌های عضو می‌باشد.

وی ادامه داد: برخی شرکت‌ها در حوزه بيمه و ماليات به مشکل برخورده و نیاز به تنظیم لایحه و دفاعیه دارند و  موسسه ما پرونده‌های خاص بیمه و مالیات خصوصاً در حوزه کاهش هزینه‌های بیمه و مالیات و معافیت‌ها را پذیرش کرده و خدمات لازم را ارائه می‌کند. 

سلیمانی  در خصوص حسابرسی داخلی شرکت های دانش بنیان گفت: ممکن است مجموعه‌ای نیازمند ایجاد روش‌های استاندارد بحث‌های مالی باشد که با سازمان مالیاتی و تامین اجتماعی به مشکل برنخورد، موسسه ما در این خصوص نیز به شرکت‌ها مشاوره می‌دهد.

مدیرعامل موسسه حسابداری مستقر در پارک یاد آور شد:  سه سال است که به صورت تخصصی حوزه فعالیت‌مان را متمرکز  به شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های مستقر در پارک‌های فناوری بر اساس بخشنامه‌ها، قوانین،  کرده ودر زمینه بحث تأمین مالی و حسابداری این شرکت‌ها به خوبی آشنا هستیم.

سلیمانی عنوان کرد: مؤسسه ما تاکنون افتخار همکاری با بیش از 40 شرکت دانش بنیان و فناور ‌و ارائه خدمات مالی و مالیاتی داشته که از این تعداد 11 شرکت در پارک فناوری پردیس مستقر می‌باشند.
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار