تحقق طرح مهرورزان جوان در شهرستان های استان تهران

مدير عامل مجمع خيرين مدرسه ساز شهرستان های استان تهران از اجرايی شدن طرح مهرورزان جوان خبر داد.

مجيد پيروزان مديرعامل مجمع خيرين مدرسه ساز شهرستان هاي استان تهران در گفت و گو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ،
 اظهار داشت:شنبه ١٢ تير ماه كلنگ ساخت مدارس رباط كريم و كهريزك زده مي شود كه اين ساخت و ساز با حمايت سه ميليارد توماني خيرين مدرسه ساز انجام مي شود.

مدير عامل مجمع خيرين مدرسه ساز شهرستان هاي استان تهران با اشاره به طرح مهرورزان جوان عنوان كرد:اسلامشهر ١٢٠ هزار نفر جمعيت دانش آموزي دارد و به هر يك از آن ها قلكي براي كمك به مدرسه داده شد كه در انتها با ٦٠٠ ميليون تومان حمايت دانش آموزان رو به رو شديم و اين امر مي تواند علاوه بر اين كه كمكي به تأمين فضاي آموزشي مي شود در تعميم فرهنگ مدرسه سازي و فعاليت هاي خيريه اثر گذار است.

وي در ادامه اذعان كرد:٣٠ درصد كل مدارس توسط خيرين مدرسه ساز ساخته شده و اين روند مثبت همچنان تداوم دارد و پيش بيني مي شود تعداد خيرين بر افزايش قابل توجهي رو به رو شود.

وي افزود:با توجه به اين كه تجهيز فضا و امكانات از اهميت به سزايي برخوردار است و در سند تحول به آن اشاره شده لزوم توجه به فضاهاي استاندارد و مدارس مقاوم سازي شده دو چندان مي شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار